Menu

wtorek, 20 maja 2014

OGARINJCIE DUPSKA!

Hey wam!
Tu Nat, ja sobie wchodzę na ask.fm bo mnie nie było a ja tam dostałam takie "pytanie":
PISAŁAM CHYBA 3-4 RAZY, ŻE NIE MAM INTERNETU I NIE BĘDĘ PISAĆ POSTÓW DO DNIA 20 MAJA CZYLI DO DZISIAJ!
A TAK NA MARGINESIE TO PISZE SIĘ "ŁEB" A NIE "ŁEP"
NO JEZU CO ZA JEŁOP
OGARNIJCIE SIĘ

W OGÓLE KTOŚ CHYBA COŚ O MNIE PAPLA BO DOSTAŁAM RÓWNIEŻ TO:

JA NAWET NIKOGO "PIESKIEM" NIE NAZYWAŁAM, NO LOL
CO SIĘ Z WAMI DZIEJE?!
ODKĄD WRÓCIŁAM MACIE WSZYSCY WYRZUTY ŻE NIE PISAŁAM NA BLOGU A PISAŁAM WYRAŹNIE ŻE NIE MAM INTERNETU I NIE BĘDĘ PISAĆ POSTÓW DO DNIA 20.05.2014r.!

MAM DOSYĆ!
TEGO BLOGA TO JA ZAWIESZĘ!
ALE W TAKI SPOSÓB, ŻE NIE BĘDZIE ON SIĘ WYŚWIETLAŁ W WASZYCH PRZEGLĄDARKACH.........
MAM DOŚĆ PRZYNAJMNIEJ ZATRZYMACIE SOBIE TE WASZE MÓZGI NIE ROZWINIĘTE (to tylko do tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem -,-) I TO KONIEC
JASNE?
 JESTEM MEGA WKURZONA I ZAWIEDZIONA WASZYM ZACHOWANIEM ...............
AHA I USUWAM ASKA Z BLOGA, NIE POTRZEBNY MI JEST
-,-


Nie pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

10 komentarzy:

  1. nie ! nie zawieszaj go ;cccc i niech te depile ogarną dupska... a może to juss ? / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Naciu nie przejmuj się nimi!!!/flo890

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaw bloga!!!! To tylko "wycieczka ze ślepej kiszki, co nigdy MiniRatki nie widzieli" xD.
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj, błagam ! :C To tak naprawdę mój ulubiony blog :c
    Pozdrawia
    -Grejpfrucik (z transformice , nie gram na msp)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawieszaj błagam./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś kotlety mają zazdro do Nat, że ma kólerskiego bloga. ://

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeee! Nie zawieszaj bloga! Błagam! Bez Ciebie i twojego bloga nie mam poco uruchamiać komputera :'(.
    Plis! Nie zawieszaj bloga przez kilku debili! Przecierz wierz, że wszyscy nie chcemy abyś odeszła! :''( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)