Menu

piątek, 23 maja 2014

Odezwał się, dżony mielony ;__;

Hey wam!
Tu Nat, okazuje się, że poniższe komentarze osób pod postami o tych ludziach robiących głupie konta typu "XxPorshiaXx to moja żonka" mają po prostu świętą rację......
No bo kto inny jak nie jedna i ta sama osoba, po prostu czytająca mojego bloga chcę być ciągle w postach na blogu, i właśnie mi o to chodzi, odezwał się "dżony mielony"

Użytkownik napisał "uhuhuhuhu napisałaś o mnie na swoim blogu"
czyli wyraźnie jest to ktoś, kto się potem śmieje jak siebie widzi na tym blogu.....
beznadzieja, ja bym się nie śmiała bo potem jak się dowiem kim ta osoba jest tak jak ta Majka co się za kolorowe anonki podawała, i robiła dziwne blogi z krwią, to dodam to na bloga i nie byłoby mi do śmiechu ...
strata waszego czasu jak dla mnie, no ale cóż
-ja swój rozum mam :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. on jest żałosny...naprawdę i ci wszyscy co to wypisują ;cc / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję ci ;c

    A to się robi żałosne -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Palant. Chce być sławny, świniak jeden. Żałosne... -,-
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobił już z tobą filmy :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi sława -.- co to mu daje? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. Będą sławni ^^/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)