Menu

sobota, 24 maja 2014

O NIE! POMÓŻCIE ;O

Hey wam!
Tu Nat, właśnie wróciłam z dworu oczywiście wróciłam cała mokra XDD
ale gdy zobaczyłam ten komentarz na moim blogu pod postem o tym głupku "XxPorshiaXx to moja kobieta" to się zapadłam pod Ziemię........., co jeszcze ludzie mi będą robić? ;___; oto komentarz, który dostałam na blogu:
to postanowiłam natychmiast zobaczyć jego filmy, ale gdy nacisnęłam na jego profil, to zobaczyłam ten opis:

a to jego filmy:
TO JEST PRZESADA!
słuchaj, jeśli to czytasz to wiedz że właśnie piszę do moderatorów o naruszenie mienia.
miałam tak już i mnie zgłosili, niestety dostałam bana na IP komputera, więc radzę przestać inaczej nie skończy się to dla Ciebie korzystnie.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Jaki psychopata ! o.o Oglądnęłam te filmy i nie spodziewałam się, że ta sprawa aż tak daleko się posunie ! O.O Co za jebany psychopata. ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę pomóc w zgłaszaniu tego gościa. :P
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze mu/jej tak! Myślą, że to zabawne, a nie myślą o konsekwencjach!
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak chciałam go przed chwilą wyszukać, nie było go :o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)