Menu

piątek, 30 maja 2014

O cholera!

Hey wam!
Tu Nat chyba z przykrymi wiadomosciami....
Gdy pisalam na chat nagle caly komputer mi sie zlagowal, i dostalam BLUE SCREENA -,-"
po tym blue screenie moj komputer wlaczal sie prawie godzine........ -,-
jak widac nie pisze tez polskimi znakami typu:
-a z kreska,
-e z kreska,
-o z kreska
itp..., dlatego ze znowu stracilam znaki polskie, znow nie moge wejsc na msp, znow nie moge wejsc na youtube, znow mi zniknely ikony, znow mam brzydki pasek, znow nie moge otworzyc programow graficznych a nawet painta i znow nie bede mogla pisac postow dopoki tego jajca nie naprawie....
Mam dosc, chce zresetowac windowsa ale nie wiem jak bo nie obejrze filmiku na youtube bo nie moge wejsc przeciez ;(
ja nie mam sily! ;(

pomocy :C
jesli jutro nic nie napisze to znaczy ze po prostu nie moge.......

Papa ;c
czekam az mi sie naprawi :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. Zabić winnego, jeśli ktoś za to odpowiada ;/ / Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszmar z laptopem znowu się powtarza :O /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh nie ;cccc współczuje / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz jeszcze jakieś mobilne urządzenie, że tak powiem, to tam możesz sprawdzić. To znowu ma powiązania z antywirusami?
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Czo z tym komputerem!?!? :CC
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)