Menu

piątek, 23 maja 2014

Nowy hacker?

Hey wam!
Tu Nat, niedawno odebrałam wiadomość od pewnej miłej dziewczyny cukierkovej (tu jej blog:cukierkovy-swiat-na-msp.blogspot.com) , że jest jakiś nowy hacker oto rozmowa:

postanowiłam wyszukać tego całego "hackera", ale albo nie da się go wyszukać tak jak Lyod, albo to jakaś ściema no bo kto by miał wiedzieć jak hacker się nazywa, skoro go nie ma? .....



a z emo_kotek jest wszystko dobrze.....

jest wszystko na miejscu, i ma 4 miejsce w rankingu jak miała więc nie wiem o co chodzi...
albo się spóźniłam, albo nie wiem ...

Ostatnio coś głośno o tych "hackerach"

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. o tym hackerze to prawda... ja mogłam go wyszukać. Może ona źle napisała? / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o nim jeszcze nie słyszałam..
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o tym hackerze nia słyszałam..
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ten hacker tak się nazywa ;p Koleżanka mi na wiadomości napisała, że tak się nazywa. I że mam na niego uważać iże ''schackowała'' emo_kotek Najpierw napisałam do Porshi a potem sprawdziłam, co z emo_kotek . Było wszystko dobrze. Ale kiedyś można było ją wyszukać O_O I napisała, że schackowała emo_kotek ;o Więc, nie wiem, czy ta koleżanka mi nakłamała czy co :( Przepraszam, jeżeli zrobiłam zamieszanie z tym ''hackerem'' :'(

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg nie słyszałam jeszcze o nim. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. mam emo_kotek w znaj i jest spk... /mosa78

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszłam. /Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)