Menu

czwartek, 1 maja 2014

Nowe tło *O*

Hey wam!
Tu Nat, mama już poszła do pracy więc luzik <333 zauważyłam że mamy nowe tło na MSP


Pomniejszyłam to zdjęcie, bo nie zamazałam danych itp... XDDD
nie chciało mi się tego wszystkiego edytować itp ;__;

tło oceniam na fajne, lubię takie kolory ale jednak kolekcja mi się nie podoba....... Trudno z niej cokolwiek stworzyć, lol

postaram się jednak coś stworzyć XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Tło to nawet ładnie ale konkurs i ubrania brzydkie / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, tło fajne i zgadzam się, kolekcja dziwna, a najbardziej dziwne to chyba są włosy ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło fajne, tylko szkoda, że VIP.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło fajne ale masz racje szkoda słów na reszte.... emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)