Menu

wtorek, 6 maja 2014

No to zaczynamy............XD

Hey wam!
Tu Nat, właśnie wróciłam ze szkoł jak wiecie nie mam internetu więc od razu po przyjściu ze szkoły piszę parę postów, i zmykam :D
jeszcze 2 tygodnie i powracam do was pisać posty i na MSP ;***

A więc za chwilę napiszę Wam parę poscików w moim oszczędnym świecie internetowym XD
aha i co do tego całego Kuby lub Piotrka, to nic mi na GG nikt nie pisał omg co za palanty -,- ......

Co do szkoły to niedawno wróciłam i po drodze szłam sobie z koleżankami, i gadały o bierzmowaniu i o księdzu którego miały, że robi bierzmowania jeśli mu się da na przykład 50 lub 100 złotych, ale to jest tajemnica bo nikt się o tym księdzu nie może dowiedzieć no i jeszcze że ponodź czytał książki o (...) nie będę tutaj szczegółów mówić haha no i ja tego księdza nie znałam, bo chodziłam gdzie indziej do podstawówki a ja się wydarłam na ulicy: "O LOOL TEN KSIĄDZ JEST JAKIŚ NIE NORMALNY" a się okazało, że ten ksiądz koło nas przeszedł i się śmiał z czegoś (prawdopodobnie ze mnie)
ALE WPADKA X-O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Hahaha szedł za tb i odpuszczał Ci grzechy. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha naprawde? On szedł obok ciebie haha xd pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, ale przypał.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. XDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHAAHHAHA OMG / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  5. Pójdź się do niego spowiadać.Odpuści Ci ten grzech./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)