Menu

niedziela, 4 maja 2014

NIEEEEE!!.......... KONIEC LIMITU! -,-"

Hey wam!
Tu Nat, czy wy też lubicie Niedziele? bo ja jej tak nienawidzę, że szok..... Nie dość że muszę się ogarniać do szkoły, myśleć o tym że jutro muszę wstać o 6:30, mieć jakiś zepsuty dzień bo mama wraca z pracy i na dodatek się uczyć na sprawdziany, TO JESZCZE KOŃCZY MI SIĘ LIMIT NA INTERNECIE!

A wiecie co to znaczy, prawda?
TO, ŻE NIE BĘDĘ MOGŁA WAM PISAĆ POSTÓW AŻ TAK!
KOLEJNY LIMIT PRZYCHODZI MI ZA 2 TYGODNIE I 1 DZIEŃ CZYLI 20 MAJA!

Mam dość.........
oto co mi przyszło:
Zresztą gdy już zobaczyłam że mam wiadomość, od razu miałam myśl o najgorszym czyli to że koniec z internetem i laptopem na 2 tygodnie i 1 dzień!

ALE....!
Będę Wam pisała posty codziennie, a raczej się postaram bo jeśli nie będę siedzieć na internecie godzinami to nie skończy mi się limit X.X

Sama nie wiem co wolę
pisać dla was, czy spędzać czas na necie z przyjaciółmi?
CHCĘ TO I TO ;C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

11 komentarzy:

  1. Ehh... szkoda że kończy ci się limit /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje ;c Ja kiedyś miałam internet z limitem ale już nie mam / pozdrawiam lady emo 2

    OdpowiedzUsuń
  3. O.o mi też już powinien skończyć się limit / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam limitu.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu szkoda niebd miala czego czyta. :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ;c I z limitem... /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ;c. Ja mam bez limitu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam internet bez limitu :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię niedzieli X.X :c / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. PS. Piszę z innego konta XDDD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)