Menu

sobota, 3 maja 2014

Nie odpowiadam ;-;

Hey wam!
Tu Nat, pomału mnie to zaczyna denerwować że co druga osoba się mnie pyta czy:
-Mogą prowadzić ze mną bloga,
-Czy szukam adminek,
-Czy mogę z nimi pisać bloga,
-Czy mogą ze mną współpracować.
Jak będę potrzebowała kogoś do bloga, to napiszę
w tej chwili mam około 10 takich pytań dziennie, bardzo mnie to jednak denerwuje :C
ja sobie doskonale radzę i sama potrafię napisać 10 postów dziennie, więc po co mam szukać redaktorów?

To taka informacja

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Az tyle? O.O jakie dzikusy xd / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde się ciebie oto pytają ? To jest chore przecież na pierwszy rzut oka widać ze dajesz sobie rade... emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ty piszesz dużo i nam w zupełności wystarczy ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przypomne, ze nie tylko Nat pisze na tym blogu, ale Wika, Juss, Wicia, i Nacia ;d A propo pytan, czemu Wika nie dodala wynikow z konka? Dzisiaj mialy byc... ;cc Kurcze, a tak mi zalezalo.. :cc / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu straszne Ja naszczescie nie mam takich problemow🎢

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego, macie najlepszego bloga o MSP C:
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)