Menu

niedziela, 11 maja 2014

Nie ładnie ;)

Hey wam!
Tu Nat, w poprzednim poscie napisalam cos o juss, wejdźcie sobie na jej bloga i zobaczcie posta pt.,,Nowa komentatorka o:" (tu link jak ktoś nie zna >>kliknij<<
Napisałaś, że wymyśliłyście sobie komentatorki bloga, ahh niee owszem na odwrót to ja to wymyśliłam;)
no super nie dość ze zgapia to jeszcze mi reklamuje tego jej bloga, tu panuje ZAKAZ KOPIOWANIA to ja to wymyslilam a bez mojej zgody nie pozwalam na zgapianie ;))
na zadnym blogu jeszcze nie widzialam komentatorek
więc to bylo podłe........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
ja tam wchodzić-nie będę, bez szacunku -,-
Bez kitu, to ze prowadzila ze mną bloga to nie znaczy ze jej będzie jakiś slawny bo sobie zareklamowala lool.... -,-
poza tym cieszcie się bo może będę szukać redaktorów;***
a tam osobiście nie będę wchodzić na tego bloga juss, nie ma po co

14 komentarzy:

  1. jak będziesz szukać to się zgłoszę./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy będzie jakiś konkurs lub nabory?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będziesz szukała redaktorek to zgłaszam się ;3 //Olivci@ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgłaszam. Ploose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie się zgłosze jak będzie nabór ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie będę wchodzić na jej bloga bo mi szkoda czasu i netu na jej bloga / *koli

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda gadać... Zgapiacze...
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chętnie wejde na bloga Juss :) możecie sobie o mnie myśleć że jestem ... wiecie jaka ale mnie to nie obchodzi:) pozdrawiam wiqcia<3

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ;33 zapraszam na moj ;33 http://my-msp-niunka360.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się mój nick na MSP: KamaKamusia

    OdpowiedzUsuń
  11. A to kopiara! Już sama nic wymyśleć nie umie! /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże ona tyle rzeczy zgapiła twój tytuł bloga to "Wariatki z MSP *_*" Ona ma "Babki z MSP *,*" tak samo jak ty ma serduszko na favikonie,i nie wspomnę kopiowaniu pomysłów .....LUDZIE MIEJCIE POMYSŁ NA SIEBIE PLYZ

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogar dupe.każdy może mieć coś takiego.....jej blog jest lepszy niż ta obsrana dupa. ochydny

    OdpowiedzUsuń
  14. Po 1 naucz się używać spacji i zmieniania końcówek zdania aby pasowały,ponieważ piszesz po polsku =)...Następnie czytaj ze zrozumieniem oraz się wymądrzaj (jeśli nie umiesz i ci to nie wchodzi). Uwierz nie zagniesz nikogo pisząc teksty typu "Ogar dupe"(Z czego jest to niepoprawne ortograficznie bo pisze się DUPĘ oraz niepoprawne stylistycznie idt.Napisałam cudzysłów czyli " gdyż cię cytowałam) .Po 2, jak już "szpanujesz" w necie pisze się OHYDNY* przez H a nie CH.Przypominam o czytaniu ze zrozumieniem bo napisałam że większość rzeczy jest podobna i nie napisałam nic z rzeczy typu "Ona nie może mieć tych rzeczy". Więc nie ciskaj się tak bo ci żyłka pęknie ;) i jeszcze jedno....ZJEDZ SNICKERS'A BO GWIAZDORZYSZ.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)