Menu

sobota, 24 maja 2014

NatsumeDash-konta XDDDDDD

Hey wam!
Tu Nat, pewnego poranka w szkole na polskim mi i Magdzie (NatsumeDash) odbijała palma XD no i zaczęłyśmy pisać sobie karteczki, a ona nagle napisała coś, że ktoś jej konto stworzył "NatsumeDash lubi mojego fiutka" postanowiłam dziś to sprawdzić, bo całkowicie zapomniałam, no i jest:

Weźcie się ogarnijcie XD
napisałam o niej parę razy na blogu, a piszecie że ja jej nie lubię i ją hejtujecie dla wrażeń
to akurat było śmieszne bo się z tego śmiałyśmy, no ale dla mnie nie byłoby to miłe
hahaha

XDDDDDDDDDDDDD

To może kończmy tego posta hahaha xd

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Kolejne debilne konta.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz ona będzie miała piekło/ mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)