Menu

środa, 21 maja 2014

Nareszcie w domu xd

Hey wam!
Tu Nat, przed chwilą przyszłam do domu, dziś miałam dłużej lekcje no ale cóż XD
oczywiście po moim przyjściu kłótnie z moją wścipską babcią z którą mieszkam i nie mogę się doczekać przeprowadzki XDD
weszła mi sobie wyobraźcie do pokoju i mówi "NATALIA CZEMU TY SIĘ CIĄGLE MYJESZ MOJĄ SZCZOTKĄ DO ZĘBÓW?!" a ja "O CO CI ZNOWU BABO CHODZI ZAWSZE TYLKO O WSZYSTKO MNIE OSKARŻASZ, WEZ SIE LECZ KOBIETO" a ona: "N PRZECIEŻ JEST MOKRA!"

omg.........
niektórym zazdroszczę babci, ehh -,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. Jak można tak mówić do babci xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne..
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh te babcie :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam super babcie. No prawie. Ciągle się mnie o coś pyta :@. Ale zawsze mi coś kupuje *U*. I co miecha daje mi 5 dych*U*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)