Menu

piątek, 23 maja 2014

Nareszcie w domu ;3

Hey wam!
Tu Nat, właśnie po wyczerpującym dniu szkoły wróciłam do domu :D
muszę tylko odrobić wszelkie zadania domowe, bo wzięłam także dodatkowe, aby poprawić pewne oceny :) co do moich looków to dziękuję za miłe opinie, doceniam :D
komputer co raz bardziej mi się psuje, i przez to co raz mniej czasu spędzam przy komputerze, więc gdy jest mało postów to się nie martwcie, to nie moja wina że po prostu laptop jest zepsuty.
Ma on także uszkodzony wiatrak, który jest sklejony i po prostu buczy jak czajnik lub za przeproszeniem krowa....
nie dziwię się mamie dlaczego nie lubi jak siedzę przy komputerze, skoro sam pierwszy dźwięk po włączeniu tego grata już mi gra na nerwach.

To na tyle
do następnego!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)