Menu

czwartek, 1 maja 2014

Na prośbę mojej niecierpliwej Darii *,*+moje uzależnienie *O*

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj chciałabym zareklamować filmy mojej kochanej niecierpliwej Darii :D
jej nick na MSP to: () Klara () i zapraszam na jej filmy, looki, artbooki itp... XD

Ja miałam sklerozę, i zapomniałam jej zareklamować :C
eh, zdarza się XDD

Zapraszam też na nowego bloga naszego masełka (VampireGirl10) >>>KLIKAJ, KLIKAJ, KLIKAJ<<< XD

Ohoho  XD
Teraz uzależniłam się od kolejnej piosenki!!
wielbię ją jak te które koffam <3

XD




 G.U.Y!! OMG XDD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. Ja już się odzależniłam od G.U.Y / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet nie znam G.U.Y XD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja G.U.Y. nie słyszałam, ale wiem, że to piosenka Lady Gagi.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Teżlubie ta piosenke pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam. Nawet fajna ^^ / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)