Menu

poniedziałek, 26 maja 2014

Moj problem......

Hey wam!
Tu Nat, w poprzednich postach napisalam ze nie moge pisac polskich znakow, lecz to nie wszystko......
Opowiem wam wszystko od poczatku......
Byl sobie taki dzien, gdzie nie moglam wlaczyc laptopa w spokoju bo sie zacinal jak nie wiem co.......
wiec postanowilam wsadzic plyte z anty-wirusem "G-Data 2012" i gdy to pobralam i wszystko wypelnilam moj komputer sie zresetowal
..........
I NAGLE GDY SIE WLACZYL WSZYSTKIE MI IKONY ZNIKNELY, PLIKI, ZMIENIL MI SIE PASEK STARTU NA JAKIS BRZYDKI SZARY I GRAFIKE NA STARA NO I NAWET NIE MAM POLSKICH ZNAKOW......
a co najgorsze nie moge pisac postow, bo nie mam o czym DLATEGO ZE:
-Nie moge wejsc na MSP,
-Nie moge robic screenow,
-Nie moge pisac polskich liter,
-Skoro mnie nie ma na MSP to nie mam tematow do pisania,
-Zepsuli mi system odkad pobralam tego antywirusa
-Wyswietlaja mi sie jakies bledy lokalizacji zawsze przy wlaczeniu komputera,
-Moge wchodzic jedynie na strony:
-GG,
-FACEBOOK,
-BLOGGER,
-ASK.FM,
-ZADANE.PL

I NIC WIECEJ!
ja mam dosc ;(
zrobilabym screena i pokazala co mi sie stalo, no ale nie moge wejsc w painta! X-O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS MOZE KTOS WIE O CO TUTAJ CHODZI?!
BO INACZEJ NIE BEDE PISALA POSTOW DO POKI MI SIE TO NIE NAPRAWI, BO SIE PO PROSTU NIE DA!!!!!! ;(((((

8 komentarzy:

  1. Sory, nie mam tak, więc Ci nie pomogę ;c Ej, mam takiego samego antivirusa! /Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. A masz kopię wcześniejszego systemu?? Bo to mogłoby chyba pomóc ;)
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się , mam nadzieję że się naprawi :) 3maj się :)
    -Grejpfrucik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tak, więc chyba ci nie pomogę. :c Ale skoro mówisz, że wszystko przez tego antywirusa, to radzę ci go usunąć! Może to nie jest antywirus, a raczej WIRUS. Lepiej zainstaluj antywirusa Avast. To jeden z najlepszych antywirusowych programów. Polecam, kochana, jeśli nie chcesz mieć takich problemów. No, ale jeżeli nie zadziała, to bardzo cię przepraszam, ale nie wiem co byś musiała zrobić... :C *Pozdrawiam /Emily McCline*

    OdpowiedzUsuń
  5. ;ccc przykro , ale nie wiem jak to naprawić. Może spróbuj tym sposobem na górze / *koli

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniało mi się! Może Ccleaner pomoże??
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie potrafię Ci pomóc :C
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)