Menu

wtorek, 6 maja 2014

LYOD!

Hey wam!
Tu Nat, dostałam pewnego emaila na 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl i było tam napisane coś o już dość znanej nam, nowej hackerce Lyod
oto treść wiadomości:


Jak widać ta wiadomość została wysłana od użytkowniczki Sarciulka898, a więc droga użytkowniczko bardzo dużo osób się mnie pyta, i uważa że Lyod oszukuje że zhackowała MajgaaxD12 ale to jest NIE PRAWDA! jak wiecie nie można wyszukać Lyod w wyszukiwarce, jeśli nie wierzycie to możecie sobie stworzyć nowego użytkownika i wpisać w nicku "Lyod" niestety będzie pisało, że nick jest ZAJĘTY!
więc to jest potwierdzenie że ona hackuje
po 2. Nie umiem wytłumaczyć, dlaczego ona ma te oczy na tej użytkowniczce, ale to jest PRAWDA ponieważ gdy wyszukasz sobie "MajgaaxD12" to widać że te konto nie istnieje, bo zostało USUNIĘTE
oto fotka z bloga lyod:
 Jeśli bardzo chcecie wiedzieć jak ona zrobiła te oczy to piszcie do jej widocznego konta, czyli Lyod II
zapraszam ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

12 komentarzy:

  1. Lyod jest fajna i miła ale widocznie jest naprawde hakerką ale jest super! Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obserwuję jej bloga. Ale powinna zrobić screen'a z nickiem to by jej wszyscy uwierzyli, albo jak jest oszustką (nie chcę nikogo osądzać )
    Powinna przynajmniej dopisać nick w fotoshopie. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła hackerka, nigdy czegoś takiego nie słyszałam ;o Ale jak jest fajna no to dobrze ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nwm co ja mam sądzić / *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. Loyd to fajna hackerka.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Lyod :3 / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  7. Lyod jest fajną hackerką

    OdpowiedzUsuń
  8. A może ta osoba jak zakładała konto nie zmieniła tych oczu i dlatego miała takie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lyod jest miłą osobą. Niektórzy ją wyzywają bo jest hackerką. -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Te oczy są w sklepie przecież :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrycja (Lyod) robi mi wygląd na bloga i ogólnie się przyjaźnimy przez internet i Ja sądzę, że jest naprawdę miła.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)