Menu

czwartek, 22 maja 2014

Lool

Hey wam!
Tu Nat, gdy wpiszecie sobie mój nick w przeglądarkę bo postanowiłam to zrobić skoro tyle osób ma takie konta i pisze do mnie takie śmieci i gdy wpiszecie sobie mój nick kliknijcie na ostatnią stronę
pojawią się te konta na ostatniej stronie:

tam jest ten typ "XxPorshiaXx traci dziedzictwo" to ten co mi pisał, pamiętacie posta o nim?
no i jest tam "xXPorshiaXx to moja zonka" on też do mnie pisał, pisał też do mnie ten "XxporshiaxX to moja kobitka", który był w poprzednich postach -,-
lol -,-
a na poprzednich stronach jest to:




prawie wszystkie te konta coś do mnie pisały
i nie tylko
więc jest tego mnóstwo, nie wyrabiam czasami
bo potrafię się zalogować na MSP i mieć 20 wiadomości od takich właśnie ludzi.....
i nie, konto "XxPorshiaXx drugie konto <3" nie jest moim drugim kontem (żeby nie było XD), więc przyznajcie sami że jest tego dużo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

5 komentarzy:

  1. Przyznaję Ci rację, dużo.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce Cie zawodzic, lecz te wszystkie osoby do Ciebie pisza i robia konta bys zamiescila to na blogu... ponadto jestem pewna ze jedna osoba posiada kilka takich kont.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaga podrób xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. AAA! Gody podrób! xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)