Menu

niedziela, 4 maja 2014

Konkurs Wiki

Hey wam!
Tu Nat, dużo osób się akurat mnie pyta o ten konkurs Wiki gdzie trzeba namalować rysunek, ale po 1. Ona go nawet jeszcze nie ogłosiła, i po 2. Zadzwoniła do mnie 2 dni temu i powiedziała w trakcie naszej rozmowy, że nie będzie robić tego konkursu.
Więc to taka mała informacja :C
ale ogólnie to Wika już nie gram w MSP, z tego bloga także odeszła tylko po prostu jest nadal wpisana w adminach, bo czasami mi coś pomoże przy wyglądzie ale na ogół nie prowadzi już tego bloga :C

Przykro mi...........
Lecz jeśli namęczyliście się z tymi pracami wyślijcie go na email 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl , bo jak niektórzy wiedzą robię właśnie z wszelkich waszych napisów lub rysunków tło
i prace możecie wysyłać DO KOŃCA MAJA!

To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. Szkoda... Juz drugi taki konkurs odwolany ;x :C :ccc / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że Wicia odeszła ale i tak mi jej brakuje ;'( pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkodan że odeszła ;cc / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, żę nie ma konkursu i że Wicia odeszła ;c /pozdro lady emo 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma Wici :C
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tak czekałam na wyniki :C Szkoda ;c /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)