Menu

czwartek, 1 maja 2014

Kolejne prace ;33

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj napiszę o wysłanej pracy naszej NatsumeDash czyli Magdy, która chodzi ze mną do klasy XD
ona tak pięknie maluje, że masakra :D
tutaj narysowała moją moviestar, moim zdaniem jej wyszło, może kiedyś pozwoli mi dać jej parę rysunków na bloga i wam pokażę. Jest świetna kocham patrzeć jak rysuje XD ale ja ogólnie lubię patrzeć jak ktoś rysuje :D
Oto jej rysunek :D


Fajne sobie zawsze podpisy wymyśla XD
ja swojego jeszcze nie mam, bo tak jakoś mam brzydki charakter pisma mi się wydaję :/
Nasza Pani mówi, że mam już wyrobione pismo (takie dorosłe) dlatego tak piszę :C

ale trudno XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

8 komentarzy:

  1. Ale ładnie *-* ja tak nie umiem świetnie ona rysuje / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam "piamo doroslego" hahahaa xd /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, dziękuję.....i po takich postach mam potem te hejty lol

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam pismo ''lekarza''... ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wodać że ma talent /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW. ALE MA TALENT *O* / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)