Menu

czwartek, 1 maja 2014

Juhuu! XD

Hey wam!
Tu Nat, na szczęście moja mama dziś idzie do pracy na 19 i będę mogła siedzieć długo na necie! :D
tylko autobus ma o 17 coś :C
dlatego teraz napisałam tyle postów na zapas, oczywiście jeszcze napiszę parę jak tylko wejdę na neta :D
mam na dzisiaj o tyle udany dzień, że lecą fajne filmy, mam dzisiaj jakąś wene do pisania postów XD babcia nareszcie wyszła z domu na cmentarz, i w końcu mogę posiedzieć w spokoju bez niej no i mamy nie będzie !
huraaaaaaaaaaa XDD

Jeśli teraz przez jakieś 3-4 godziny coś nie napiszę, to tylko dlatego że moja mama się już umyła do pracy -,- żal XD bo ona ma suche włosy, i Oliwke sobie na włosy dała (przesadziła z ilością) i póki co myje się godzine hahahaha

ja i tak też zaraz będę się szła myć D:
to co, przynajmniej będę czysta hahaha XD

No to do zobaczenia lub do zobaczenia o 17-18 ;**
Papaaa ;** ♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

9 komentarzy:

  1. W święto pracy do pracy? O.o zazdroszcze ci bo moji rodzice aż do poniedziałku są w domu ;-; / *koli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A ja jestem w kruszwicy z rodziną i nawet się z tego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać XD @(OLA)@

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)