Menu

sobota, 3 maja 2014

Jeszcze gorzej niż myślałam :O

Hey wam!
Tu Nat, chyba w poprzednim poście zaszła pomyłka! bo ja nie współpracowałam z blogiem famousmsp.blogspot.com tylko z famous-moviestar.blogspot.com! ale co do włamania na blogu to się NIE POMYLIŁAM, PATRZCIE CO SIĘ TAM STAŁO ;OO


OTO LINK DO BLOGA:>>>KLIKNIJ<<<
PRZEPRASZAM WAS SERDECZNIE ZA CHYBA WPROWADZONY BŁĄD, ALE COŚ MI SIĘ STRASZNIE POKRĘCIŁO ZRESZTĄ TUTAJ JEST DOWÓD ŻE TEN BLOG ZE MNĄ WSPÓŁPRACOWAŁ:
JEDNAK JA Z TYM BLOGIEM WSTRZYMUJĘ WSPÓŁPRACĘ I WYKREŚLAM Z LISTY WSPÓŁPRACOWNIKÓW, PONIEWAŻ TA SPRAWA POWINNA SIĘ WYJAŚNIĆ A TO KURDE NIE RUSZONE!
JAK SPRAWA SIĘ WYJAŚNI, I WSZYSTKO WRÓCI DO NORMY TO Z POWROTEM DODAM TEGO BLOGA DO WSPÓŁPRACY X.O
Dziwna ta sprawa, cała się gubie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

10 komentarzy:

  1. Ja chyba doszlam do tego kto to zrobił~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  2. To zrobili Ci z mep-book.blogspot.com, bo jakiś Mezi tam jest redaktorem, a wcześniej mieli kłótnie z jedną osobą z bloga FamousMS.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest ok. Weszłam i pewnie te notki wywalili. Na szczęście wszystko się dobrze skończyło.
    natalasmag na xat i MSP

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o to jest jak zawsze dziwne ale co za kretyni takie coś robią... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. O.O straszne ! Ale jak przed chwilą weszłam na tego bloga to było wszystko ok / *koli

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jest OK ;) Ale i tak kto to zrobił jest kretynem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu! Ale mieli siarę! Dobrze, że już po wszystkim -.-" /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)