Menu

piątek, 30 maja 2014

Jak zdobyć kogoś hasło?-TO NIE HACK!

Hey wam!
Tu Nat, pewnie będziecie mnie wyzywali od hackerki itp..., ale piszę tego posta żeby inni ludzie nie zostawiali nie zalogowanego jeszcze hasła u koleżanki bo na przykład poszła do toalety, a ta twoja koleżanka może Ci te hasło wykraść......
w jaki sposób?
już piszę.......
Widzicie? jestem sobie normalnie na facebooku i wpisałam hasło:

jeszcze nie logując się do końca na facebooku zostawiam komputer przy jakiejś koleżance, i idę do toalety...
Ona w między czasie naciska tam, gdzie są te czarne kropki i naciska prawym przyciskiem myszy, i robi tak:

Po naciśnięciu "Zbadaj element", który jest zaznaczony na czerwono wyskoczy nam takie coś:

potem naciskamy dwa razy na to, co jest zaznaczone na czerwono:
gdy naciśniemy na to dwa razy wpisujemy "text" i wciskamy enter.....
wtedy wyświetli nam się hasło danej osoby....
widzicie?
wpisałam "text" i wyświetliło się hasło

Pokażę z bliska:

LOOL
niezły trick, ale żeby było jasne tego nie zrobisz póki koleżanka nie wpisze hasła i emaila na na przykład facebooku na twoim komputerze
ja bym jednak tego nie robiła bo hackowanie jest podłe

jeśli bardzo was to kusi to możecie wpisać swój email i swoje hasło, a potem zrobić instrukcję powyżej i wyświetli Wam się hasło Wasze
haha XD

tak też można robić z kasą na stardol, gosupermodel i te typu gry
niestety nie można na MSP
chcecie wiedzieć jak?
piszcie w komentarzu XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS TO NIE HACK!

21 komentarzy:

  1. Lol ;P Ale nie skorzystam./ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak na MSP? xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  3. O lol serio? To ja już się na fb u kol nie loguje....

    OdpowiedzUsuń
  4. W te gry powyżej nie gram.... / *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja się nie loguję u koleżanek :)

    PS. Jak się nazywasz na Facebook'u? Ja Cię zaproszę :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skorzystam.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bloggerze też działa. I na asku xD Pozwijcie mnie za hackowanie samej siebie./ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blogger też działa, nigdy nie zostawie kompa przy kol! / Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, będę wiedziała jakie mam hasło do starego konta na fb XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. nieżle skorzysztam do starego konta na fb <3 pozdrawiam serdecznie na odc

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i tak nie będe tego stosować bo jak sie u mnie koleżanka loguje to sie później nie wylogowuje bo zapomina pff

    OdpowiedzUsuń
  12. pisze cos glupego i sie zastanowilem


    OdpowiedzUsuń
  13. Ja hackuję hajs na Momio XD Klikam ,,zbadaj element'' i tam, gdzie pisze, ile mam hajsu, piszę np. 10 000 i tyle mam, huehue.
    Pozdrawiam xD
    ~MartinaLalaCool MSP

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)