Menu

czwartek, 1 maja 2014

Jak wysłać zgłoszenie do bycia moderatorem MSP?-instrukcja

Hey wam!
Tu Nat, tego posta miałam już bardzo dawno pisać, ale jakoś zapomniałam i linka zresztą też, dopiero teraz mi się przypomniało i mogę Wam napisać jak wysłać zgłoszenie do bycia moderatorem na MSP, bo pewnie dużo z was pisało na maile moderatorów, supportu itp..... Ale odpowiedź była jednak nijaka XD
a więc pierwsze co robimy to wchodzimy na stronkę:>>>KLIKNIJ<<<
pojawi nam się taka stronka:

Następnie jak u góry mamy napisane "About, Commercial, Careers, Media & News, Safety, Blog i Contact"
i naciskamy tutaj w "Careers" i rozwinie nam się takie coś, to klikamy w "Jobs" czyli to pierwsze co będzie na tym pasku co się rozwija, wygląda to tak:
zjeżdżamy na dół, aż zobaczymy takie coś:
i naciskamy "Read more"
a następnie pojawi nam się takie coś:

To naciskamy "Apply Now"
i wejdzie nam takie coś:

Naciskamy w "Apply for this position" i wypełniamy CV

Ale uwaga!
przed wysłaniem CV, musisz przeczytać dokładnie to:

Jeśli nie rozumiecie, co jest tam napisane to skopiujcie sobie tekst i dajcie w tłumacz google, ale żeby było szybciej to przetłumaczę już wam to.
Wymagają od Was:
-Zainteresowania i doświadczenia z mediów społecznych / gry jest koniecznością
-3 + lat doświadczenia zawodowego z testowania gry  / lub testowania oprogramowania
-Doświadczenie z JIRA lub podobnych narzędzi do raportowania błędów
(Jira jak widać jest to narzędzie do raportowania wszelkich błędów XD)

Mam nadzieję że wytłumaczyłam wszystko zrozumiale C:

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥
PS jednak nie zostanę moderatorem, ponieważ nie mam doświadczenia w JIRA oraz gram mniej niż 3 lata w MSP :C 

23 komentarze:

  1. A ja spróbuje zostać moderatorem bo gram już 3 lata ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę być ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę być, bo nie gram 3 lata i za dużo wymagają xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram gram 6 miesiecy XDD Loza tym numer telefonu... Kurde.. /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja gram 12 miesiecy a nr. fona nie podam ale za 2 lata... /mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poza tym chyba rok bo na innych kontach gram od 2012 xD/ mosa78

      Usuń
    2. Tylko, że jak nacisne Jobs to nie ma tam żadnego Tester:(

      Usuń
  6. Ja gram 4 miesiące.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie rozmyślam właśnie czy by nie zostać... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah. Odpadam. Nawet nie chcę być modem na MSP xddd / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to to nie... nie zmarnuję sobie gry. Ale i tak bardzo fajny post : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpadam;/ by LibreSoy0904

    OdpowiedzUsuń
  11. mi zadziałałao

    OdpowiedzUsuń
  12. w 2016 będę 3 rok, ale nie jestem dobra z anglika i nie mam doświadczenia w JIRA :P
    poza tym mam prawie 12 lat ;-; a napewno musi być co najmniej 18

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra jutro wybrubuje bo jutro bd grac 3 lata na msp xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja gram 2 lata (Nie dawno obchodziłam w styczniu c: )
    I nie mam doświadczenia z tym programem...
    Ale może kiedyś spróbuję -B...


    Zapraszajcie
    SmileyDayOkey

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde telefon i imię i nazwisko

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak klikam w to "jobs" to nie mam napisu tester. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym byś, ale mam 12 a na pewno trzeba mieć 18+ :(( A po za tym, nawet nie wiem jak korzystać z tego programu ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)