Menu

sobota, 3 maja 2014

JAK MIEĆ GOŁĄ MOVIESTAR?-INSTRUKCJA

Hey wam!
Tu Nat, już kiedyś pisałam Wam instrukcję jak zrobić gołą moviestar, lecz to już było dawno i robię tego posta ponownie na prośbę kilku osób :D

Pierwsze co to tworzymy nowego użytkownika
ja na przykład kliknę sobie na dziewczynę, i ubieram ją byle jak bo i tak nie będzie mieć ubrań więc gdy mamy już moviestar gotową, to klikamy "Ok-Gotowe" i wpisujemy nick, hasło i tak dalej....... Gdy to zrobimy klikamy "Akceptuję-Utwórz moje konto" i jak się będzie ładować już twoje konto TO SZYBKO KLIKAMY NA CIUCHY ABY JE SCIĄGNĄĆ!

wygląda to tak:


A teraz mam utworzone konto golasa XDD
nick to: Test na bloga123

Teraz zawsze możecie sobie wyszukać to konto, które właśnie utworzyłam i popatrzeć jak to wygląda XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

25 komentarzy:

  1. Dzięki za powtórnego posta🎭

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre haha pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mów własny taki film wstawiłam na yt ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też utwoszyłam taką movie strar heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jeszcze raz napisałaś posta, bo ja na przykład nie wiedziałam :D /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah... Mój się nazywa Jestem se gola xddd P.S Masz super bloga /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super/Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHAHA! XD Zrobie se coś takiego + dzięki za pomoc XD /irute1

    OdpowiedzUsuń
  10. ja myślałam że będzie chodzić ze jeszcze bez majtek, biustu. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Też sb taką zrobiłam nazywa się nagadziewczyna12345 XD

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  13. JAK XDD fajniej by bylo jakby byla wersja bez stanika xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak paczałam na to konto, to były spodnie ;-/

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie sie klika rozbierz moviestar???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma takiego czegoś xxxxD




      Jagoda1305

      Usuń
  16. glupi blog. -,- nie no xDDD zartoalam. Mam go w zaklafkach *.*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)