Menu

czwartek, 1 maja 2014

Żałoba

Witajcie! Wybaczcie, że znowu zaczynam pisać o tych debilach, ale nie mam pomysłu na posta. Otóż widziałam wasze zdanie na temat akcji i zdaję sobie z tego sprawę, że to już się robi nudne. Tak, też tak sądze, ale czasem jest beka, a czasem obciach. Dobrze, już piszę co się działo. Otóż siedze sobie na MSP i nagle mi się wyświetla, że jakaś "kupa" z dziwnym nickiem zdobyła jakiś level. Nie przypominam sobie żebym przyjmowała do znajomych jakąś srake tak więc kliknęłam. Co zobaczyłam?

Dobra o.o. To dziwne? Nie dodawałam tego kogoś do znajomych oraz nie sprawdzałam Go/Jej na poczcie czy jest dostępna/dostępny o.e.

Zobaczyłam pocztę, ale nic nie było.
No na szczęście.
Po chwili zobaczyłam...

Ja pierdziele weźcie przestańcie se robić jaja, bo mam serdecznie dość.

TEGO POSTA PISAŁAM Z PROŚBĄ O POWSTRZYMANIE ROBIENIA TAKICH KONT I ROBIENIA SOBIE JAJ ;__________;

W sumie to wszystko co chciałam na dziś napisać. Przepraszam Was za jakiekolwiek przynudzenie czy jakoś tak xD.



Pozdrawiam :)                                                                                                                       
nissia2013 - Juss                                                                                                                     

7 komentarzy:

  1. HAHAHA jezu, jaki on jest żałosny ;-; /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  2. ja widziałam podobnego dziwka xD /mosa78

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyy.... Dziwne o.O
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też by to wkurzało... /emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)