Menu

piątek, 2 maja 2014

Informacje!

Hey wam!
Tu Nat chciałabym wam powiedzieć, że moja mama dziś nie idzie do pracy i niestety nie będę dziś na internecie, ale na szczęście napisałam wam chyba 8 postów, więc jak na 1 dzień chyba starczy bo ja na szień akurat piszę około 10-ciu postów :D
więc dzisiaj nie wiem czy cokolwiek jeszcze napiszę :C
jutro o 10 rano jadę na sztandar bo dostanę 6 z historii jak pojadę, więc jutro mnie nie będzie jakoś do 15-16 godziny, lub wcześniej. Ale za to na jutro jest jeden plus bo mama idzie do pracy, i posty napiszę lecz jakoś po południu :D

To takie ważne informacje
dzisiaj coś jeszcze może napiszę, gdy mama się zlituje i mi pozwoli na chwilę XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. szkoda że dziś już nic nie napiszesz ;c ale jutro napiszesz ;) xd / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Twoja mama się zlituje.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ty i tak dużo piszesz i nam wystarczy w zupełności, ale jeśli chcesz to pisz jeszcze, ja nie mam nic przeciwko ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak dużo postów piszesz :) \emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak już bardzo bardzo duzo postów piszesz, więc nie ma sprawy :3
    justyna9mil

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)