Menu

wtorek, 20 maja 2014

Imbecyl............

Hey wam!
Tu Nat, piszę późnej nocy, to jest mój siedemnasty post i mam nadzieję że tyle Wam wystarczy na dzień dzisiejszy, i że jutro do nich wrócicie bo pewnie nie wszystko przeczytaliście, iż jest ich wiele i to lepiej dla mnie, bo będę mogła się jutro mniej wysilić, ale chciałam troszkę nadrobić mój czas przez który mnie nie było XD

Ok, loguje się na MSP a tam oczywiście znowu jakiś pacan zaczyna...

dłużej nie zwlekając, weszłam natychmiast w pocztę a tam:



Dezodorant Dove plus
mega nazwa ;) pozdro normalnie

oczywiście jest tego więcej, ale nie będę wnikać bo tak szczerze to ja już nawet tego nie czytam tylko robię foty i wstawiam na bloga dla beki

tego posta napisałam na prośbę mojej koleżanki, bo chciała się chyba pośmiać z tego że się tak wyrażę pozwólcie "imbecyla" .......

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

5 komentarzy:

  1. ahahhahaa nie no pozdro... żal m i tych debili ;/ / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile jest tych dezodorantów?!

    OdpowiedzUsuń
  3. LOL, pośmiewisko z siebie robią. A ,,Imbecyl", to, np. głupek, idiota itd...
    ~ alexandra st 100 a
    Ps: Nie chciało mi się logować na konto, dlatego anonimek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Palant.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciom się nudzi. Myślą, że jak tak do Ciebie piszą to coś zyskają. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)