Menu

piątek, 30 maja 2014

Hello, I'm Lyod.

Hey wam!
Tu Nat, dziś wchodzę sobie na MSP i patrzę, a tam jakaś wiadomość od: Hacker#65 i zobaczyłam to:

Hahaha, no bez jaj.........
Przestańcie wymyślać już o Lyod, to moja sis i wiem, że ona nie jest taka głupia żeby pisać po angielsku i co najważniejsze to mnie straszyć -,-
śmiać mi się zachciało, gdy zobaczyłam tę wiadomość LOL

Poza tym nie ma jej teraz na kompie;___;
a jej konto to: Lyod II oraz jej konto Lyod, ale ono jest nie wyszukiwalne.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. kolejna hackereczka -.- omg żałosne... Loyd jest prawdziwym hackerem O.O / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupie dzieci neo myślą, że ktoś się nabierze -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol??? -.-'''''' To już męczy, ludzie, przestańcie takie konta robić- To jest ŻAŁOSNE... ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol???-ty wiesz co to znaczy? (Mówie do panieneczki u góry) Tylko dzieci neo, debile jak ty i suki tak mówią. Wpisz sobie w Google co to znaczy lol, może się dowiesz. Ogar downa dziwko popierdolona -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, jaka głuuuuuupia. Żałosne -,-
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)