Menu

wtorek, 20 maja 2014

Hacker? ;O

Hey wam!
Tu Nat, znowu kolejny włam na konto mojej koleżanki NewYork222 czy to znowu jakiś hacker? ;O oto co mi napisała na chat na moim blogu:

Więc postanowiłam ją wyszukać na MSP, i oto jej opis ;O

Poleciłam jej wejście na maila, ale ma z tym problem bo ten cały hacker jej chyba wszedł na pocztę i zmienił po prostu e-mail O___o

ja się już zaczynam bać o siebie......
w końcu już mi chcieli bloga zhackować.........
i to nie przez jedną osobę....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. I jak tu wierzyć moderatorom, że hackerów nie ma ;-;? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Hackerów pełno, ale moderatorzy wiedzą lepiej...
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. Napizecie mi kiedy jest noc kackerow? Prosze... ;c ~SoffieSoff12

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)