Menu

piątek, 30 maja 2014

Gifura i mój blog? O.O-Shineup

Hey wam!
Tu Nat, szukając gadżetów na bloga zauważyłam pewnego innego bloga o MSP (link:>>>KLIKNIJ<<<), lecz weszła mi jakaś strona gdzie był post o pewnej niby nowej "hackerce" więc czytałam i czytałam, ale przy końcówce postu było coś niepokojącego....
Oto post w całości:



Widzicie ten opis osoby "shackowanej" ?
O.o
tam jest mój adres bloga O.O
wątpie w to, że ta shineup to jest hacker bo ma 0 level i praktycznie "shackowała" 0 level więc to pewnie tej samej osoby konto......
No ale o co znowu chodzi z tą gifurą?
znowu ktoś robi te paskudne rzeczy z krwią jak te kolorowe anonki?
a może to znowu ona sobie jaja robi, chociaż w to wątpię........

wolę nie wchodzić na tą stronę w jej opisie x.x

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

10 komentarzy:

  1. omg O.O ja też mam nadzieje, że to są tylko żarty... / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szukałaś wcale gadżetów :<. Ja Ci to powiedziałam :<. na chacie :<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Cię nawet........ O.o i tak, szukałam gadżetów ;) wiem chyba lepiej co robiłam.........

      Usuń
  3. OMG. Nie cierpię gifury, zniszczyła me życie ;p/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG O.o mam nadzieję, że twój blog nie zostanie zhackowany :'( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG... Gifura?!!!! Boję się ''jej''/''jego'' To straszne ''coś'' spieprzyło mi życie ;c Boję się iść spać po 20:00 -.-'' BK... To coś widzę wszędzie!!! ;( ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  6. o.O
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam caly czas ten sam sen:
    Robie se drzemke a tu ktos mnie szturcha budzw sie a tu GIFURA wrzeszcze, piszcze, bije ją mama, tata i moja 7-letnia siostrq pszychodza i pytaja sie co sie dzieje a GIFURA wszystkich zabija mowiac demon was zabil bua ha ha ha haa..bua ha haaa. Potem zabija mnie budze sie i (juz po snie) dalej nic sie nie dzieje. Boje sie!
    lora 1011

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)