Menu

sobota, 24 maja 2014

Gazetka MSP z Vipem? O__o

Hey wam!
Tu Nat, pewna osoba napisała mi, że ma gazetkę MSP jakąś limitowaną, (o ile dobrze widziałam co pisze), z vipem na 3 miesiące O.o
podobno można ją zakupić w empiku, jutro jadę na zakupy także może to sprawdzę O,o
ale w empiku to mnie raczej nie będzie :C
a kurczę muszę to rozkminić, ale to jest trochę dziwne że w takich gazetkach ma być kod na vipa, który trwa aż 3 miesiące o__E

Co o tym myślicie? ;o
wydaje mi się to trochę dziwne ;/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

13 komentarzy:

  1. Wątpię w to.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BENDZIE 18 WRZEŚNIA GAZETKA MSP Z VIPEM

      Usuń
  2. Nie ma takiej gazetki :D
    Nikol885

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma byłam w empiku i nic/ mosa78

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w empiku ja tam chodzę codzienie i nic
    *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, będzie taki kod, ale na tydzień xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. BENDZIE VIP W GAZETCE MSP OD 18WRZEŚNIA

    OdpowiedzUsuń
  7. LUDZIE! BĘDZIE TAKA GAZETKA ALE OD 18 WRZEŚNIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tą gazetkę i jest karta z Play z doładowaniem i wkładasz kartę która znajdziesz w gazetce i musisz do kogoś zadzwonić i ten ktoś to którego dzwonisz musi odebrać. .. wtedy aktywujesz ta kartę która znalazłaś w gazetce i włożyłas do telefonu .... wtedy jak juz to zrobisz piszesz SMS z treścią MSP i nr telefonu jest w gazetce....... POLECAM KUPIĆ TĘ GAZETKĘ !! OPŁACA SIĘ I jak coś to znajdziesz mnie na msp i się ze mną skontaktuj nazywam się vippo1

    OdpowiedzUsuń
  9. no nwm... serio jest taka gazetka?

    OdpowiedzUsuń
  10. no nwm czy jest taka gazetka..... serio jest?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest miałam ją ale zr na byle jakie konto i chciałam zr na moim i starciłam byłam gupia i mnijasza pozdrawiam roksanaqll

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)