Menu

piątek, 30 maja 2014

FanPage+komentatorka! :D

Hey wam!
Tu Nat, zacznę od takiego mojego małego pomysłu, lecz potrzebuję waszej pomocy........XD
chodzi mi o to, że koleżanka w szkole-Magda (na MSP NatsumeDash) powiedziała mi, żebyśmy zrobiły sobie swój FanPage na Facebook'u
a więc chyba go zrobię, ale potrzebuję waszej pomocy XD

Skoro mam robić fanpage, to wiadomo, że do tego potrzebni są "fani" XD
trochę mi dziwnie o tym mówić, bo szczerze to nie wiem czy ich mam, więc sami zadecydujcie :D
a więc skoro mam tam jakiś swoim "wielbicieli" XD no to musicie być jakoś nazwani tak jak "Kwiatonators" "Beliebers" "Szczurkonators" itp....
głosujcie!
a)Porkonators
b)Porshionators
c)Natonators
d)Nators
e)Nats
Ale jeszcze jedno......

Czy chcecie, abym założyła Wam fanpage? :D o tym już decydujcie w komentarzach!

Teraz przejdzmy do rzeczy związanych z komentatorką/em
JUŻ ZA 2 DNI (to będzie dzień dziecka *O*) WYBIERAM ZWYCIĘZCE NA Czerwiec 2014!
 mam już wyniki dotychczasowe, lecz wszystko może się zmienić :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

9 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)