Menu

piątek, 30 maja 2014

EDIT XD

Hey wam!
Tu Nat, w poście którym pisałam o fanpage'u to zapomniałam dopisać czegoś, lecz już dopisałam i proszę o Wasze głosy, a więc proszę o ponowne przeczytanie posta bo dałam tam propozycje nazw, a chciałabym żebyście mi pomogli w wyborze bo to w końcu dla Was <3

oto post zedytowany:
to, co zostało dodane jest zaznaczone na czerwono:

a tutaj link do posta, jeśli się komuś nie chce szukać: >>>KLIKNIJ<<< XD
ale jeśli nie chce Wam się już pisać komentarza w tamtym poście, to możecie pisać tutaj XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Mi się podoba B i A :)
    A może dasz do tego ankietę? Tylko taka propozycja :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba e).
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)