Menu

sobota, 24 maja 2014

Dzień matki *,* XD

Hey wam!
Tu Nat, chciałam Wam wszystkim przypomnieć, że w poniedziałek (26.05.2014r.) odbędzie się dzień matki :D dlatego nie będzie mnie od 10 rano do jakoś po południa na komputerze, bo jadę z koleżankami do miasta zrobić pewne zakupy i kupić parę drobiazgów :D

jednak u mnie nie tylko świętujemy dzień matki, lecz także urodziny mojej siostry :D
my to taka prawie że "święta rodzina", ale w tym sensie że:
-Ja prawie się urodziłam w dzień niepodległości, lecz zaszły komplikacje i urodziłam się tydzień później niż powinnam ;o XD
-Mój tata urodził się w dzień kobiet
-Moja mama ma prawie w Mikołajki urodziny XD
-No i moja siostra w dzień matki *O*

to fajnie XD
uszyłam także poduszkę na technikę na dzień matki i dostałam za to 6 *O* może dam wam fote ^U^

A co wy kupiliście swoim mamom? :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)