Menu

wtorek, 20 maja 2014

Dziękuję za wsparcie C:

Hey wam!
Tu Nat, drugim moim postem chciałabym się pokierować podziękowaniami dla Was za to, że mnie wspieraliście w tych trudnych chwilach C:

pamiętacie jak juss zgapiła sobie mojego bloga? -,- lol w sumie to zauważyłam to dopiero, jak mnie ludzie w szkole zaczepili i zaczęli gadać że juss ma komentatorki, favikonę, pomysły i nazwę prawie że taką samą jak JA -,-
dziękuję Wam <3

 było więcej, ale komp mi zmula i nie chce mi się robić zdjęć, zresztą sami możecie zobaczyć klikając w komentarze

Teraz najlepsze........
 hahaha
anonim, czyli się bał ten ktoś napisać kim jest
hmm....... niech pomyślę ;)
przecież ja wiem, że ten ktoś to jest koleżaneczka Juss albo to jest juss która piszę mi takie coś żebym się obraziła czy coś hahaha
po 1 poznałam charakter pisma, po 2 jest to anonim i po 3 skoro ten blog jest "obsrany" to po co by ten ktoś tu miał wchodzić?
luuudzie............
logika się kłania, co do szkoły nie chodzisz? LOL
oczywiście moja najka ze szkoły zareagowała i dzięki
za to
nie musiała się wyręczać, bo ta osoba to po prostu juss albo ktoś kogo zna lol, proste -,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

3 komentarze:

  1. Wiesz ale jakbym napisała że to któraś z nich,to pewnie by zaprzeczyła -,-. Nawet nie umie czytać ze zrozumieniem (wejdź na gg).

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O nie widziałam tego koma ale fakt to napewno juss... / *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)