Menu

piątek, 30 maja 2014

Deleted User i nie tylko-prezenty ;O

Hey wam!
Tu Nat, widzieliście pewnie posta poniżej o moim nowym looku....
miałam go na liście życzeń, aby nie zapomnieć go kupić bo bardzo mi się spodobał, jednak zapomniałam że on tam w ogóle jest no i pewna miła dziewczyna napisała mi, żebym sprawdziła swoje prezenty, no to weszłam a tam:

Dziękuję Ci patusia 1414 oraz Roxy 115
ale jak widać dostałam też prezenty od "Deleted User" czyli dawnego "XxPorshiaXx to moja kobietka" (czy jakoś tak........) obecnie jest usunięty, lecz też dziękuję bo podoba mi się ten strój.........
to jego/jej obecny profil....

Myślę, że zrozumieliście pewne sprawy..........
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

8 komentarzy:

  1. O.o no niektórzy zmądrzeli ... / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wreszcie zrozumieli, że nabijanie się z Nat jest nielegalne x-o xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dostałaś :)
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, dziękuję za to, że o mnie napisałaś! <3 Oszczędzam na jakieś ładne ubrania, to Ci tez dam. :3 /Roxy 115.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wspominam, i cały czas czytam Tego posta :)
    Patusia 1414

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)