Menu

piątek, 2 maja 2014

Co lepsze? ;c

Hey wam!
Tu Nat, mama poszła się kąpać więc coś wam jeszcze postanawiam napisać. A więc jak wiecie chcę już zmienić wygląd bloga, lecz nie wiem na jakie tło póki co :/
które z tych jest najładniejsze? ;c


Oczywiście tła robiłam sama w paincie, mnie się chyba to pierwsze podoba ale nawet nie wiem czy takie kolory dać. Macie jakieś lepsze pomysły? :/
Pewnie blog będzie wyglądał inaczej jak zawsze, bo szczerze mówiąc nie podoba mi się to. No zobaczymy XDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

15 komentarzy:

  1. To pierwsze chyba najlepsze :)
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie pierwsze ładniejsze pod względem kolorów, a także wzorek jest fajny ;) Teraz na co drugim blogu na tle są te paski xd A to się wtedy nudne robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze.Jest bardziej oryginalne.Na wszystkich blogach są w paski ,a kratki będą oryginalne.Mi się podoba najbardziej to pierwsze./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mi też się bardziej podoba to pierwsze ładniejsze i oryginalne ;) / *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze *---* Jak ktos pisal wczesniej prawie kazdy bloga ma paski i bedziecie sie wyrozniac xd / Domaa x3
    sloik-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i ładne olory wybrałaś msp-moimi-paczajtami.blogspot.com /mosa78

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pierwsze. Jest bardziej oryginalne od pasków. / $Domisia$

    Zapraszam na mojego nowego bloga rozmawiamy-o-msp.blogspot.com. Szukam obserwatorów, bo na razie nikt nie skomentował. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze jest ładniejsze.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pierwsze! /irute1

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze jest oryginalniejsze/ flo890

    Zapraszam na kilka-dziewczyn-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze jest naj *-* /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary z żółtym chyba naj i jeszcze do tego paski bosko! Emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze. Jest takie oryginal *o* *-* / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)