Menu

wtorek, 6 maja 2014

Co do współpracy :D

Hey wam!
Tu Nat, dużo osób się mnie pyta czy będę z nimi współpracowała blogami i takie różne, lecz ja sama już nie wiem co mam wam odpowiadać ponieważ nie chcę was w jakiś sposób urazić i takie różne, ale chodzi mi o to że jeśli chcesz ze mną współpracować blogami to musisz mnie i ja Ciebie dość dobrze i długo znać, bo tak nagle jakbym sobie kogoś wpisała do współpracy to przyznajcie że to nie ma sensu X.X
XD

Co do bloga famous-moviestar.blogspot.com, to jak pisałam w poprzednich postach naprawili go już, i ponownie przywróciłam współpracę z tym blogiem :D
tu taka miniaturka ich bloga w chwili obecnej:

To taka mała informacja :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Każdy chcę z Tobą prowadzisz bloga bo Ty tego bloga wspaniale prowadzisz :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy chce z tobą prowadzić bloga bo jesteś fajna miła i masz zajebistego bloga pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie bisty blog *-* /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie każdy chce z tobą prowadzić blog nawet ja ;cc / *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by nie chciał z Wami współpracować ;) ??
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama chciałabym z wami współpracować./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)