Menu

piątek, 2 maja 2014

Co do Lady Zanetka .

Hey wam!
Tu Nat, ja wiem że jej nick to jest Lady Zanetka . i tak napisałam leczy wyskakuje mi jakaś dziewczyna z drugim levelem, a na forum buczy od jej "odejścia" nie wiem co to ma być, tyle osób mi piszę że również nie mogą jej wyszukać, ja nie wiem co się stało LOL
niektórzy mogą, a niektórzy nie i jeszcze podobno odchodzi.
Może ja mam coś z MSP?
ja już tego nie rozumiem XDD

bo u mnie na żadnych kontach nie da się jej wyszukać.......
Tamtego posta usuwam, bo to jest chyba jakiś błąd u mnie na koncie XDD

Dziwne
to na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

11 komentarzy:

  1. Konto Lady Zanetka . ma teraz chyba jej siostra Marllena123 (tak słyszałam).
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprawdzić./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę sprawdzić O.o /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co jest dziwne że na jednym koncie moge ją wyszukać a na drugim nie O.o \emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogłam jej wyszukać, ale na którejś stronie w TOP jest jej art o odejściu e.o
    justyna9mil

    OdpowiedzUsuń
  6. A piszecie Lady Żanetka ? Pisze się Lady Zanetka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest tak, jak u emma07123456 O.O /irute1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)