Menu

czwartek, 29 maja 2014

Chat na blogu-informacje :D

Hey wam!
Tu Nat, tak jak mówiłam zmieniam bloga i jest już prawie skończony
jak pierwsze wrażenia?
bo po przeczytaniu komentarzy uważaliście że to nie mój blog haha, ale podobał się więc to najważniejsze :D
jeszcze tyko parę szczegółów, i gotowe!

zmieniłam także dla Was chat na blogu i o tym w tym poście mowa.....
a więc zmieniłam kolor na lekki niebieski tak, aby pasował do całego bloga :)
zmieniłam w tym chacie także to, że nie ma już prywatnego chatu, tylko każdy może pisać! :D

a więc Ci co mieli rangę moderatora, bywalca itd..., to mają znów gościa, więc jak zauważę kogoś kto miał moderatora na moim blogu, to oddam mu tego moderatora XD
ale dalsze instrukcję a właściwie to regulamin chatu znajdziemy w zakładkach na menu bloga :)
tam jest również wytłumaczone jak można zdobyć moderatora :D

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Ładnie to wszystko wygląda.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości! Nowości! xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Spk. / XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)