Menu

niedziela, 4 maja 2014

Blue screen.......

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj zaatakowało mnie aż 5 blue screenów w trakcie paru godzin X-O
Nie czuję się dobrze wiedząc, że to cholerstwo mnie aż tak atakuje! mam dziennie ponad 3 i to jest pewne........
Jeśli ktoś nie wie co to jest blue screen, to zapraszam do przeczytania na stronie: >>>KLIKNIJ<<<
jest tam wszystko opisane co i jak
strona podana w linku wygląda tak:

Czy ktoś wie, jak się tego pozbyć raz na zawsze?!
to mi wali system i mam tego dość X.X

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

12 komentarzy:

  1. Też tak miałam ale po czasie to znikło ale powiem ci najgorsze po tym czasie jak to znikło powstał mi w systemie taki błąd 7600 czyli :Jest to komplikacja NIEORGINALNEGO systemu Windows ale to jest niemożliwe ponieważ ja mam orginalne oprogramowanie systemu windows ... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nwm jak się tego pozbyć ale też mam tego dużo / *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak kiedyś miałam ale już nie mam :) / pozdro lady emo 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy czegoś takiego nie miałam.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się niestety nie znam ;c /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Ym. Na jednym komputerze w szkole się pojawił Blue Screen. To był pierwszy Blue Screen który widziałam na oczy. Na moim kompie nigdy nie było takiego czegoś. :c / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. To nie są ataki tylko to powiadamia o poważnym błędzie systemu. Jak jeszcze raz będziesz miała t spróbuj cyknąć zdjęcie i wyślij na mój email :) Znajdują się tam informacje i może będę w stanie ci pomóc mój email: densjessica@gmail.com
    Pozdrawiam, JeSS :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie dzisiaj (11.05.2014r.) zaatakowała plaga blue screenów O.O Było ich ponad 5 ;/ Ale najbardziej zdziwił mnie pierwszy blue screen bo .. Pojawił się on podczas logowania systemu , a zwykle pojawiają się podczas gry. Wie ktoś może czemu tak się stało ? Czemu pojawił się podczas logowania systemu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 . 05 . 2014r Sry po prostu mi się skleiło XD

      Usuń
  9. Na szkolnym komputerze zawsze się włącza coś podobnego, ale to chyba nie to

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)