Menu

środa, 28 maja 2014

BLOG W REMONCIE!

Hey wam!
Tu Nat, chciałam Wam tylko przekazać, że ten blog jest w remoncie więc może przez jakiś czas dziwnie wyglądać, ale to tylko na chwilę bo jutro już być może będzie tak jak chciałam, jak nie to po jutrze i na tym koniec XD bo muszę jeszcze wstawić inny kolor chatu, muzyki, wstawić inne przewijaczki, kursor no i nagłówek :/

dziś już tego nie skończę, bo idę się umyć i w ogóle ponieważ mama wraca D:
no szkoda XD

ale już jutro zacznę to dokańczać :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Aha ja byłam na twojim blogu jak zmieniałaś nagłówek xd i widziłam jak to się zmienia / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog powinien się nazywać: Wakacyjny blog <333 /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie ładnie.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)