Menu

czwartek, 1 maja 2014

Błąd w bloggerze? ;o

Hey wam!
Tu Nat, jak zauważyliście mam 29 obserwatorów na tym blogu, za co Wam bardzo dziękuję ale gdy loguję się na blogger.com to widzę pewien błąd

(zaznaczone na czerwono)

jak widać jest tam napisane że jest 28 obserwatorów, a jest ich 29.........
Może to nie jakiś wielki problem, ale mnie to np. bardzo wkurza bo zawsze na bloggerze mam o 1 obserwator mniej, no chyba że tak ma być a ja o tym nie wiem ;O

No cóż, trudno XD
albo błąd albo tak po prostu miało być :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

6 komentarzy:

  1. To raczej nie jest błąd bo u mnie po prawej też się wyświetla 28 / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam obserwatorów więc nie wiem XD ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... wiem ! ZIEMNIAK! To wszystko sprawa ziemniaka \ emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)