Menu

piątek, 2 maja 2014

AUTORKA KOLOROWYCH ANONEK!

Hey wam!
Tu Nat, właśnie chyba odkryłam kto jest autorem tych kolorowych anonek, dzięki ich blogu dowiedziałam się kim ten ktoś mógłby być, bo jak wiecie na blogu tych anonek jest profil autora bloga, i tego kogoś profil wyglądał tak:
Jak widać jest tam blog "Tęczowe Anonki i Hakerki" czyli ten blog kolorowych anonek, to nacisnęłam na ten blog "Panna Wyrwana z MSP" który był zupełnie normalny, patrzcie:
oto link do tego bloga: >>>KLIKNIJ<<<

To weszłam w archiwum, i nacisnęłam na post pt "Powitanko" żeby zobaczyć kim jest ta dziewczyna, i oto wynik BUM!
najprawdopoboniej jest to NiewiadomaMajka

hmm, bardzo ciekawe
i nie podobają mi się twoje żarty o kolorowych anonkach, jesli to rzeczywiście ty ;___;
napiszę ci na msp ale się pewnie nie przyznasz ;-;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

12 komentarzy:

  1. A u mnie wyskoczył taki blog: rainbowhackerki.blogspot.com Tam są posty z Gifurą, smile.dog .. O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za spam, ale mam pewien problem ;( Jest on napisany na moim poście na moim blogu - cukierkovy-swiat-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam jest post z Gifurą!

    ~ £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo robiąc sb żarty nie pomyślała że tak łatwo można się dowiedzieć kim jest. Głupie dziecko -.- xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh te głupie dzieciaczki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee... nwm co powiedzieć xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę dużo ma blogów O.o pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  8. Heuheuheu prawda wyszła na jaw....
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha xD I wszystko jasne xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaahahaha ale te Anonki! Można było się z nich pośmiać xD
    PS. A ten piesio w jej poście jest uroczy *u* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)