Menu

piątek, 23 maja 2014

Ależ ciepło!

Hey wam!
Tu Nat, od trzech lub dwóch dni jest tak mega ciepło, że się chodzić nie da!
na dwór to się już boję wychodzić, bo taki upał.....
aż mi się spodnie kleją do nóg, a potem mam problem z ich ściągnięciem
jest jakoś 27 stopni, ale uwaga w cieniu...... czyli w słońcu jakieś 30, ale czuję się napewno na więcej niż 20 bo to jest trochę za gorąco, i wszystko aż cieknie :/ :(
ja mogę mieć nawet nie wiadomo jak krótkie spodnie itp., ale i tak jestem upocona jak dzik XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. u mnie na dworzu ponad 30 stopni i ja ledwo ze skoły wracam / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ciągle pocę ;c.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 28 w cieniu to w słońcu musi być chyba 35 o.O /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w klubie! Ale ja za to wychodzę na dwór xD/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)