Menu

sobota, 24 maja 2014

Aha.

Hey wam!
Tu Nat, ja nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, ale wchodzę na MSP i widzę to:
Wiecie co?
to jest przykre :)
jeśli dzisiaj nie usuniecie WSZYSCY tych głupich i obrażalskich kont (ja sprawdzę wieczorem) to zgłaszam wszystkie wasze konta, blokuję was, zgłaszam opisy jeśli ktoś ma jakiś o mnie i wszelkie filmy o mnie.
Następnie napiszę do moderatorów listy za każdego z Was
pojawi Wam się blokada konta, ban lub ban na komputer IP, które sama kiedyś miałam dlatego że dałam swojego bloga na opis -,-
a wy naruszacie moją prywatność i mienie, więc tym bardziej dostaniecie bana
takie skutki mogą wam także usunąć konta także........

Start!
proszę usuwać, wieczorem sprawdzam
jeśli te konta nadal będą to robię to, co napisałam wyżej
nie myślcie że zostawię Was tak bez kary
wam by było fajnie gdyby wam ktoś robił konta typu "Tracisz dziedzicstwo" "Nasiusiała mi do gaci" itp.?
super......
Nie myślcie sobie że będziecie "sławni", bo ja już was nie będę dodawać na bloga no chyba że coś mnie naprawdę bardzo rozśmieszy, lub będzie na tyle żałosny że dodam go na bloga, ale zrobię to samo co tym których nie daję na bloga czyli zgłoszę i zablokuje (i zgłoszę również wszelkie filmy lub opisy o mnie)

Aha i PS nie jesteście "sławni" tylko jesteście obiektem śmiechu przez innych, i nietylko
jesteście uważani za psychicznie chorych i głupich oraz żałosnych ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, powiedz od razu, że muszą powiedzieć kim są, bo inaczej ban. ;) Jak w przypadku takiego innego gościa. :)
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko za oko, ząb za ząb
    Konto za konto :P
    Wiesz co Porshia? Też troszkę pospamuję tym ludziom, co Cię zaczepiają ;)
    Anonimuśśś, nie kojarzyć z Anonymous :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez to, że się tym przejmujesz inni ludzie też bd robić takie konta tylko po to, żeby Cie wkurzyć!
    Nawet za cene bana na IP bd zakładac te konta, tylko dlatego, ze chcą zobaczyć jak im grozisz i próbujesz przemówić do tych pustych cymbałów! Nie przejmuj się, wiemy, że jesteś wspaniała i żadne głupie konta tego nie zmienią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą mieli kołki za swoje!
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni to robia jedynie bys dala to na blog, oni to uwazaja za zwyciestwo, gdybys przestala pisac takie posty oni tez by przestali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ten XxPorshiaxX to moja kobitka się usunął :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej to nic nie mów, bo oni robią takie konta, aby być sławnymi ;c /Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze oni też do mnie pisali i ich odrazu zgłosiłam / *koli

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)