Menu

sobota, 31 maja 2014

Nowa komentatorka! :D

Hey wam!
Tu Nat już dodałam nową komentatorkę! :D
została nią jak widać *Koli
dziękujemy za wszystkie komentarze <3
dodałam komentatorkę już dzisiaj, bo jutro rodzice zabierają mnie na Dzień Dziecka i bym nie dodała gifa :D

a więc gratulujemy :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

ROCZNICA BLOGA!!

Hey wam!
Tu Nat, w poprzednim poście pisałam o rocznicy bloga, która będzie tuż po dniu dziecka! :D czyli DRUGIEGO CZERWCA! to już za dwa dni!
ten dzień jest dla mnie bardo ważny, bo tak jak mówiłam będzie rocznica bloga a z Nim jestem bardzo związana <3 za nic bym go nie oddała! to kawałek mojego życia :D

oto mój pierwszy post na tym blogu:

Haha, fajnie wspominać <3
tęsknie, za tamtym czasem :C
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Emocje *UUU* XD

Hey wam!
Tu Nat, właśnie oglądam XFactor i zaraz chyba dostanę szału!
tak bardzo się denerwuję, bo już dziś FINAŁ!!!!
tak naprawdę, to nie wiem kogo bym wybrała na zwycięzcę, bo zostały te osoby, które lubię i jest mi bardzo ciężko! także Wiem, co muszą czuć jurorzy i prowadząca, Gdy już poznają wyniki X.X

Jestem podekscytowana i się cała jaram XDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

PRZYPOMNIENIE! *O* XD

Hey wam!
Tu Nat, mam dla Was mega przypomnienie!
już jutro będzie dodana NOWA KOMENTATORKA MIESIĄCA CZERWIEC 2014!
a czerwiec to dla mnie bardzo ważny miesiąc, bo w czerwcu mija rocznica tego bloga także wielkie brawa! :D

może już dziś dodam nową komentatorkę, i powiem Wam że mam już wyniki i bardzo się cieszę z osoby, która nią zostanie! :D

Dziękuję!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Jajko zniosę zaraz........Przepraszam Was :C

Hey wam!
Tu Nat, miałam coś napisać, jednak zawiodłam się ponownie na moim dennym laptopie, który ponownie się zepsuł :C przywracałam jego stan z 5 godzin i dopiero teraz jest W MIARĘ dobry........

eh, mam dość
przepraszam ale to już nie moja wina :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Naprawione! :D

Hey wam!
Tu Nat, dziękuję Wam za radę otworzenie Ccleaner'a ! :D pomógł mi, i już mi działa komputer :D
w tej chwili instaluję lepszego anty-wirusa tym razem Avasta pierwszorzędnego, i myślę że będzie dobrze :D
czyli dzisiaj napiszę wam jakieś posty, tylko później bo mama jest w domu, ale idzie do pracy za parę godzin :D

od razu pokażę Wam ten mój zmieniony pasek startu :/
od razu postaram się jakoś odnowić windowsa, ale nie wiem jak
muszę poszukać w internecie :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

piątek, 30 maja 2014

O cholera!

Hey wam!
Tu Nat chyba z przykrymi wiadomosciami....
Gdy pisalam na chat nagle caly komputer mi sie zlagowal, i dostalam BLUE SCREENA -,-"
po tym blue screenie moj komputer wlaczal sie prawie godzine........ -,-
jak widac nie pisze tez polskimi znakami typu:
-a z kreska,
-e z kreska,
-o z kreska
itp..., dlatego ze znowu stracilam znaki polskie, znow nie moge wejsc na msp, znow nie moge wejsc na youtube, znow mi zniknely ikony, znow mam brzydki pasek, znow nie moge otworzyc programow graficznych a nawet painta i znow nie bede mogla pisac postow dopoki tego jajca nie naprawie....
Mam dosc, chce zresetowac windowsa ale nie wiem jak bo nie obejrze filmiku na youtube bo nie moge wejsc przeciez ;(
ja nie mam sily! ;(

pomocy :C
jesli jutro nic nie napisze to znaczy ze po prostu nie moge.......

Papa ;c
czekam az mi sie naprawi :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Wkrótce może nowa wspólniczka Lyod! :O

Hey wam!
Tu Nat gdy weszłam na bloga mojej siostry Lyod (Lyod-i-msp.blogspot.com) to zauważyłam taką wiadomość od jakiegoś Zbycha na jej chacie O.o

a ona oczywiście się nad tym zastanowi:

Więc być może będziemy mieć tutaj kolejnego hackera :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ;O

EDIT XD

Hey wam!
Tu Nat, w poście którym pisałam o fanpage'u to zapomniałam dopisać czegoś, lecz już dopisałam i proszę o Wasze głosy, a więc proszę o ponowne przeczytanie posta bo dałam tam propozycje nazw, a chciałabym żebyście mi pomogli w wyborze bo to w końcu dla Was <3

oto post zedytowany:
to, co zostało dodane jest zaznaczone na czerwono:

a tutaj link do posta, jeśli się komuś nie chce szukać: >>>KLIKNIJ<<< XD
ale jeśli nie chce Wam się już pisać komentarza w tamtym poście, to możecie pisać tutaj XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Jak zdobyć kogoś hasło?-TO NIE HACK!

Hey wam!
Tu Nat, pewnie będziecie mnie wyzywali od hackerki itp..., ale piszę tego posta żeby inni ludzie nie zostawiali nie zalogowanego jeszcze hasła u koleżanki bo na przykład poszła do toalety, a ta twoja koleżanka może Ci te hasło wykraść......
w jaki sposób?
już piszę.......
Widzicie? jestem sobie normalnie na facebooku i wpisałam hasło:

jeszcze nie logując się do końca na facebooku zostawiam komputer przy jakiejś koleżance, i idę do toalety...
Ona w między czasie naciska tam, gdzie są te czarne kropki i naciska prawym przyciskiem myszy, i robi tak:

Po naciśnięciu "Zbadaj element", który jest zaznaczony na czerwono wyskoczy nam takie coś:

potem naciskamy dwa razy na to, co jest zaznaczone na czerwono:
gdy naciśniemy na to dwa razy wpisujemy "text" i wciskamy enter.....
wtedy wyświetli nam się hasło danej osoby....
widzicie?
wpisałam "text" i wyświetliło się hasło

Pokażę z bliska:

LOOL
niezły trick, ale żeby było jasne tego nie zrobisz póki koleżanka nie wpisze hasła i emaila na na przykład facebooku na twoim komputerze
ja bym jednak tego nie robiła bo hackowanie jest podłe

jeśli bardzo was to kusi to możecie wpisać swój email i swoje hasło, a potem zrobić instrukcję powyżej i wyświetli Wam się hasło Wasze
haha XD

tak też można robić z kasą na stardol, gosupermodel i te typu gry
niestety nie można na MSP
chcecie wiedzieć jak?
piszcie w komentarzu XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS TO NIE HACK!

FanPage+komentatorka! :D

Hey wam!
Tu Nat, zacznę od takiego mojego małego pomysłu, lecz potrzebuję waszej pomocy........XD
chodzi mi o to, że koleżanka w szkole-Magda (na MSP NatsumeDash) powiedziała mi, żebyśmy zrobiły sobie swój FanPage na Facebook'u
a więc chyba go zrobię, ale potrzebuję waszej pomocy XD

Skoro mam robić fanpage, to wiadomo, że do tego potrzebni są "fani" XD
trochę mi dziwnie o tym mówić, bo szczerze to nie wiem czy ich mam, więc sami zadecydujcie :D
a więc skoro mam tam jakiś swoim "wielbicieli" XD no to musicie być jakoś nazwani tak jak "Kwiatonators" "Beliebers" "Szczurkonators" itp....
głosujcie!
a)Porkonators
b)Porshionators
c)Natonators
d)Nators
e)Nats
Ale jeszcze jedno......

Czy chcecie, abym założyła Wam fanpage? :D o tym już decydujcie w komentarzach!

Teraz przejdzmy do rzeczy związanych z komentatorką/em
JUŻ ZA 2 DNI (to będzie dzień dziecka *O*) WYBIERAM ZWYCIĘZCE NA Czerwiec 2014!
 mam już wyniki dotychczasowe, lecz wszystko może się zmienić :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Deleted User i nie tylko-prezenty ;O

Hey wam!
Tu Nat, widzieliście pewnie posta poniżej o moim nowym looku....
miałam go na liście życzeń, aby nie zapomnieć go kupić bo bardzo mi się spodobał, jednak zapomniałam że on tam w ogóle jest no i pewna miła dziewczyna napisała mi, żebym sprawdziła swoje prezenty, no to weszłam a tam:

Dziękuję Ci patusia 1414 oraz Roxy 115
ale jak widać dostałam też prezenty od "Deleted User" czyli dawnego "XxPorshiaXx to moja kobietka" (czy jakoś tak........) obecnie jest usunięty, lecz też dziękuję bo podoba mi się ten strój.........
to jego/jej obecny profil....

Myślę, że zrozumieliście pewne sprawy..........
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Look #Bo Moro tańczy sporo

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym Was zaprosić na mojego nowego looka pod tytułem "Bo Moro tańczy sporo XDDD"
Mnie się podoba ;D
~A jak Wasze zdanie? C:

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Gifura i mój blog? O.O-Shineup

Hey wam!
Tu Nat, szukając gadżetów na bloga zauważyłam pewnego innego bloga o MSP (link:>>>KLIKNIJ<<<), lecz weszła mi jakaś strona gdzie był post o pewnej niby nowej "hackerce" więc czytałam i czytałam, ale przy końcówce postu było coś niepokojącego....
Oto post w całości:



Widzicie ten opis osoby "shackowanej" ?
O.o
tam jest mój adres bloga O.O
wątpie w to, że ta shineup to jest hacker bo ma 0 level i praktycznie "shackowała" 0 level więc to pewnie tej samej osoby konto......
No ale o co znowu chodzi z tą gifurą?
znowu ktoś robi te paskudne rzeczy z krwią jak te kolorowe anonki?
a może to znowu ona sobie jaja robi, chociaż w to wątpię........

wolę nie wchodzić na tą stronę w jej opisie x.x

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Hello, I'm Lyod.

Hey wam!
Tu Nat, dziś wchodzę sobie na MSP i patrzę, a tam jakaś wiadomość od: Hacker#65 i zobaczyłam to:

Hahaha, no bez jaj.........
Przestańcie wymyślać już o Lyod, to moja sis i wiem, że ona nie jest taka głupia żeby pisać po angielsku i co najważniejsze to mnie straszyć -,-
śmiać mi się zachciało, gdy zobaczyłam tę wiadomość LOL

Poza tym nie ma jej teraz na kompie;___;
a jej konto to: Lyod II oraz jej konto Lyod, ale ono jest nie wyszukiwalne.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Problem z wejściem na bloga!

Hey wam!
Tu Nat wczoraj Gdy wpisałam swój adres bloga w przeglądarkę to wyskoczyło mi takie coś:

moje koleżanki również mają takie coś O.o

myślałam, że to przejdzie więc przeczekałam do dzisiaj i mam znowu to samo tylko ze zmienioną datą na 30 May 2004 i jest jakaś godzina podana
O.O

niektórym mój blog wchodzi, a niektórym pojawia się to coś co pokazałam wyżej O__O

pomocy!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Wróciłam XD

Hey wam!
Tu Nat, jak zawsze piszę taką małą informację kiedy wracam ze szkoły XD a więc tak, wróciłam
i prawie rzygam...... FUU -,-
nażarłam się obiadu, a przed przyjściem do domu zjadłam dwie obrzydliwe bułki :C zjadłam bo byłam głodna nie myśląc o tym, że w domu mam jeszcze obiad :C

pech ;/

XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

czwartek, 29 maja 2014

Chat na blogu-informacje :D

Hey wam!
Tu Nat, tak jak mówiłam zmieniam bloga i jest już prawie skończony
jak pierwsze wrażenia?
bo po przeczytaniu komentarzy uważaliście że to nie mój blog haha, ale podobał się więc to najważniejsze :D
jeszcze tyko parę szczegółów, i gotowe!

zmieniłam także dla Was chat na blogu i o tym w tym poście mowa.....
a więc zmieniłam kolor na lekki niebieski tak, aby pasował do całego bloga :)
zmieniłam w tym chacie także to, że nie ma już prywatnego chatu, tylko każdy może pisać! :D

a więc Ci co mieli rangę moderatora, bywalca itd..., to mają znów gościa, więc jak zauważę kogoś kto miał moderatora na moim blogu, to oddam mu tego moderatora XD
ale dalsze instrukcję a właściwie to regulamin chatu znajdziemy w zakładkach na menu bloga :)
tam jest również wytłumaczone jak można zdobyć moderatora :D

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Info XD

Hey wam!
Tu Nat, przepraszam że dzisiaj nic nie napisałam, ale nie napiszę z powodu tego, że mama jest w domu XD ale mam dla Was dobrą informację XD
a więc.......
mam jutro ma na rano, i wraca wieczorem XD
więc jutro ukażą się posty <3

Papaaa ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

środa, 28 maja 2014

BLOG W REMONCIE!

Hey wam!
Tu Nat, chciałam Wam tylko przekazać, że ten blog jest w remoncie więc może przez jakiś czas dziwnie wyglądać, ale to tylko na chwilę bo jutro już być może będzie tak jak chciałam, jak nie to po jutrze i na tym koniec XD bo muszę jeszcze wstawić inny kolor chatu, muzyki, wstawić inne przewijaczki, kursor no i nagłówek :/

dziś już tego nie skończę, bo idę się umyć i w ogóle ponieważ mama wraca D:
no szkoda XD

ale już jutro zacznę to dokańczać :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

ZMIANY TUŻ, TUŻ!-BLOG W REMONCIE!

Hey wam!
Tu Nat, jak widać są już pierwsze zmiany na blogu <3

jeszcze tylko zmienię nagłówek i dodatki :D

mam nadzieję, że się spodoba
pomogła mi Patricia45 tak jak mówiłam
WIĘC BLOG JEST W REMONCIE! ;D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Nowy wygląd bloga?

Hey wam!
Tu Nat pewnie znacie Patricia45 i jej bloga z którym współpracuję patricia45-msp.blogspot.com , a więc ona mi zaproponowała, że zrobi mi bloga coś w jej stylu, tylko poprosiłam ją o kolory bloga takie wakacyjnie czyli piaskowo-niebieski, oto zrzut ekranu z jej bloga:


czytam go codziennie, jak ona mojego dlatego współpracujemy
i jej blog bardzo mi się podoba XD

i co wy na to, by zmienić wygląd? *O*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Wowow kobieta z brodą-Miley Cyrus

Hey wam!
Tu Nat, kolejna jakaś baba mi napisała, że ma ciuchy jak Miley Cyrus haha a potem że mnie kocha, a potem to:



JEZU, OGAR
NO JA BARDZO PRZEPRASZAM ŻE GRZESZĘ UŻYWAJĄC IMIENIA NADAREMNO, ALE W TAKICH SYTUACJACH JA MOGĘ SIĘ ZŁAPAĆ ZA PRZEPROSZENIEM ZA ŁEB -,-

SKORO JESTEŚ TAKĄ WIELKĄ ANONYMOUS, TO MOŻE TO TY NA CHAT UDAWAŁAŚ ŻE UMIESZ ANGIELSKI I PISAŁAŚ JAKIEŚ BYKI Z TŁUMACZA?

JA NIE WIEM
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Przeprosiny na życzenie.......

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie "Kolorowe Anonki"? dowiedziałam się swoimi sposobami, że to NiewiadomaMajka no i dzisiaj dostałam od niej kolejną wiadomość z przeprosinami, i zapytała czy może przeprosić także czytelników bloga 4 panny, czyli tego bloga, a więc oto jej wiadomość:

No, to na tyle....
widzę że się ogarniacie po mału, potem zerknę na jej bloga

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Hahaha, kolejny ban forever?

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie "Dziadek uwodzi kobiety" ? to kolejny typ, który do mnie pisał i go zgłosiłam
okazało się, że ma bana NA ZAWSZE
patrzcie jaką głupią wiadomość dostałam:


No i tak się kończy historia

I WSZYSCY DOSTALI BANY
THE END

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

No i moi mężowie mają bany, ahh.....

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie może tych, co pisali do mnie o jakiś zboczonych rzeczach i robili ze mną filmy, co groziłam że jeśli się nie usuną do końca dnia to spełnię moje groźby?
a więc to podziałało :)
wszyscy się usunęli!
a na dodatek dostali bana, patrzcie:
Hahaha
Jednak to nie podziałało na wszystkich, bo robią sobie ze mną jaja inni:

Nawet nie odbieram tych wiadomości, bo po co? XD
tylko Ci co robią ze mną filmy nadal, to nie rozumiem Was
nie widzieliście co powyżej napisałam?
WSZYSCY dostali bana, i albo MSP ich usunęło, albo oni sami siebie :)
więc się zastanówcie, czy warto mieć blokadę na IP komputera :)

Pozdro
XxPorshiaXx-Nat

Nowe tło na MSP *O*+test screena

Hey wam!
Tu Nat, postanowiłam napisać Wam napisać posta o nowym tle na MSP z jednej przyczyny:
-aby przetestować, czy mogę Wam już podawać foty na blogu
ok zaczynamy
uwaga.........
TAMTARAM XD


HAHA!
DZIAŁA
NO NARESZCIE!!
to teraz idę Wam pisać posty
juhuuuuu *,*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

WESZŁO MI MSP O;

Hey wam!
Tu Nat, znowu mój komputer zaczyna być sprawniejszy...........
więc postanowiłam wejść na msp, po długich oczekiwaniach WESZŁO MI KONTO!

NO NARESZCIE OMG!
idę testować jak tam ze screenami, to może wam pokażę co mi się stało ;O

to do następnego posta!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Pech życia.

Hey wam!
Tu Nat, po szkole z podjarką weszłam sobie na komputer licząc na to, że napiszę Wam posta i będzie wszystko ok...
jednak się przeliczyłam -,-
polskie znaki jak widać mi wróciły, ikony także, lecz wszystko jest jak wtedy gdy mój komputer był zepsuty! -,- porażka.....
czyli nie mogę wejść na MSP, robić screenów a także dodawać zdjęć na blogu
NIC KOMPLETNIE
a youtube mi nie działa...
Dałabym Wam zdjęcie tego co mi się stało, może by ktoś wiedział o co chodzi NO ALE NIE MAM JAK!
ja się chyba zamorduje!

i to wszytko przez to, że miałam dwa anty-wirusy ;(
już jeden usunęłam, i jest o wiele lepiej no ale wciąż jest jedna wielka LIPA!

Pomocyyyy ;(((

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

wtorek, 27 maja 2014

Juhuu!

Hey wam!
Tu Nat, juz prawie moj komputer wyglada jak poprzednio! :D
co prawda jeszcze nie moge pisac polskich znakow, wchodzic na MSP i dodawac zdjec na bloga, lecz programy graficzne, ikony i w polowie pasek startu wrocil do normy!
teraz kombinuje z reszta komputera XD
gdy sie naprawi mam juz nawet dla was posta O.O

Okazuje sie, ze jakies ofiary co pisza o gifurach jakis pisza o moim blogu w opisach O.O boje sie.....
no niestety post dopiero gdy moj komputer bedzie w pelni sprawny, poniewaz nie moge dac zdjec ani niczego ;C

dowiedzialam sie o tym zupelnie przypadkowo po prostu szukajac jakis fajnych gadzetow do bloga O,o
dziwne, ale prawdziwe.....
to chyba jakies oszustwo ale sami sie dowiecie......
ta osoba ma 0 level i hackerka takze......
zreszta sami sie dowiecie :)
a co do komputera, to okazalo sie ze mialam 2 antywirusy w tym AVG oraz G-Data 2012, oby dwa antywirusy pracuja sprawnie, lecz nie wolno miec dwa lub wiecej antywirusow, w takim wypadku beda sie one "klocic" i moga powodowac ogromne zmiany w systemie :C
niestety-trudno jest to odkrecic, borykam sie z tym juz ktorys dzien i przez takie malutkie zamieszanie nie moge pisac postow......
no swietnie .......
ok ide to naprawiac dalej
3majcie sie ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

KOMPUTER W TRAKCIE NAPRAWY! ;D

Hey wam!
Tu Nat, mam dla was dobre wiesci :D
moj komputer jest wlasnie w trakcie naprawy, i gdy sie skonczy ta cala naprawa napisze na MSP opis gdy beda nowe posty! :D
nareszcie!
nie moge sie doczekac jak Wam napisze juz nowe posty XD

mam dla was wiadomosci o nowych hackerach i nie tylko!
do zobaczenia wkrotce :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

poniedziałek, 26 maja 2014

Moj problem......

Hey wam!
Tu Nat, w poprzednich postach napisalam ze nie moge pisac polskich znakow, lecz to nie wszystko......
Opowiem wam wszystko od poczatku......
Byl sobie taki dzien, gdzie nie moglam wlaczyc laptopa w spokoju bo sie zacinal jak nie wiem co.......
wiec postanowilam wsadzic plyte z anty-wirusem "G-Data 2012" i gdy to pobralam i wszystko wypelnilam moj komputer sie zresetowal
..........
I NAGLE GDY SIE WLACZYL WSZYSTKIE MI IKONY ZNIKNELY, PLIKI, ZMIENIL MI SIE PASEK STARTU NA JAKIS BRZYDKI SZARY I GRAFIKE NA STARA NO I NAWET NIE MAM POLSKICH ZNAKOW......
a co najgorsze nie moge pisac postow, bo nie mam o czym DLATEGO ZE:
-Nie moge wejsc na MSP,
-Nie moge robic screenow,
-Nie moge pisac polskich liter,
-Skoro mnie nie ma na MSP to nie mam tematow do pisania,
-Zepsuli mi system odkad pobralam tego antywirusa
-Wyswietlaja mi sie jakies bledy lokalizacji zawsze przy wlaczeniu komputera,
-Moge wchodzic jedynie na strony:
-GG,
-FACEBOOK,
-BLOGGER,
-ASK.FM,
-ZADANE.PL

I NIC WIECEJ!
ja mam dosc ;(
zrobilabym screena i pokazala co mi sie stalo, no ale nie moge wejsc w painta! X-O

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS MOZE KTOS WIE O CO TUTAJ CHODZI?!
BO INACZEJ NIE BEDE PISALA POSTOW DO POKI MI SIE TO NIE NAPRAWI, BO SIE PO PROSTU NIE DA!!!!!! ;(((((

*U* dziekuje XD

Hey wam!
Tu Nat, chcialam podziekowac za wiecej obserwatorow na blogu <3 ♥
napisalabym cos o msp, ale niestety nie moge sie zalogowac NA ZADNE konto -,-
to dlatego, ze do tej pory moj system sie nie naprawil ;c
o tym wiecej w nastepnym poscie :C

ja juz nie wytrzymam, ile jeszcze mam czekac, by napisac dennego posta o msp? -,- :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Porwrocik ze spaceru XD

Hey wam!
Tu Nat, przepraszam ze tak nic nie pisalam, ale niedawno wrocilam ze szkoly, a potem latalam z kolezanka po sklepach, aby kupic jakies kwiaty lub czekoladki na dzien matki *,*

Aha i przepraszam ze nie pisze polskimi literami (typu a z kreska, e z kreska itp...) ale powiadomie was o tym w nastepnych postach, i napisze o co chodzi :C
nie jestem zadowolona ;/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

niedziela, 25 maja 2014

Wazna informacja!

Hey wam!
Tu Nat przepraszam ze dzisiaj nie napisalam zadnego posta, ale to dlatego, ze wlaczylam komputer o 11 rano i dopiero teraz mi sie wlaczyl.......
Zaczyna z niego leciec jakis dym........
Wiatrak mi sie w nim polamal i burczy.......
Gdy pobralam antywirusa ktorego mialam na plycie (nazywa sie G-Data 2012), to wszystkie ikony mi zniknely, jedynie mam "komputer" i "kosz" .......
mam jakis brzydki pasek startu, czarna tapete i dziwne przegladarki.......
Painta nie moge odtworzyc bo jest jakis bialy.......

i nie moge pisac polskich znakow typu a z kreska, e z kreska itp......
zreszta pisze w tym poscie bez a z kreska itd....... ;c
bo gdy chce pisac nimi to mam takie cos:
áßðßðíåéäö®óäó²³³¤€¼¼¼½¾’‘¥¥¥×¥×óä»áßðøñøæµæµßµá«öÁ¶¶¶´á߶øööðæææ

I takie rozne........
Moze gdy mi sie jutro laptop naprawi, to napisze cos jutro :C
wybaczcie......
to do jutra ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

sobota, 24 maja 2014

Aha.

Hey wam!
Tu Nat, ja nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, ale wchodzę na MSP i widzę to:
Wiecie co?
to jest przykre :)
jeśli dzisiaj nie usuniecie WSZYSCY tych głupich i obrażalskich kont (ja sprawdzę wieczorem) to zgłaszam wszystkie wasze konta, blokuję was, zgłaszam opisy jeśli ktoś ma jakiś o mnie i wszelkie filmy o mnie.
Następnie napiszę do moderatorów listy za każdego z Was
pojawi Wam się blokada konta, ban lub ban na komputer IP, które sama kiedyś miałam dlatego że dałam swojego bloga na opis -,-
a wy naruszacie moją prywatność i mienie, więc tym bardziej dostaniecie bana
takie skutki mogą wam także usunąć konta także........

Start!
proszę usuwać, wieczorem sprawdzam
jeśli te konta nadal będą to robię to, co napisałam wyżej
nie myślcie że zostawię Was tak bez kary
wam by było fajnie gdyby wam ktoś robił konta typu "Tracisz dziedzicstwo" "Nasiusiała mi do gaci" itp.?
super......
Nie myślcie sobie że będziecie "sławni", bo ja już was nie będę dodawać na bloga no chyba że coś mnie naprawdę bardzo rozśmieszy, lub będzie na tyle żałosny że dodam go na bloga, ale zrobię to samo co tym których nie daję na bloga czyli zgłoszę i zablokuje (i zgłoszę również wszelkie filmy lub opisy o mnie)

Aha i PS nie jesteście "sławni" tylko jesteście obiektem śmiechu przez innych, i nietylko
jesteście uważani za psychicznie chorych i głupich oraz żałosnych ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

O NIE! POMÓŻCIE ;O

Hey wam!
Tu Nat, właśnie wróciłam z dworu oczywiście wróciłam cała mokra XDD
ale gdy zobaczyłam ten komentarz na moim blogu pod postem o tym głupku "XxPorshiaXx to moja kobieta" to się zapadłam pod Ziemię........., co jeszcze ludzie mi będą robić? ;___; oto komentarz, który dostałam na blogu:
to postanowiłam natychmiast zobaczyć jego filmy, ale gdy nacisnęłam na jego profil, to zobaczyłam ten opis:

a to jego filmy:
TO JEST PRZESADA!
słuchaj, jeśli to czytasz to wiedz że właśnie piszę do moderatorów o naruszenie mienia.
miałam tak już i mnie zgłosili, niestety dostałam bana na IP komputera, więc radzę przestać inaczej nie skończy się to dla Ciebie korzystnie.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Dzień matki *,* XD

Hey wam!
Tu Nat, chciałam Wam wszystkim przypomnieć, że w poniedziałek (26.05.2014r.) odbędzie się dzień matki :D dlatego nie będzie mnie od 10 rano do jakoś po południa na komputerze, bo jadę z koleżankami do miasta zrobić pewne zakupy i kupić parę drobiazgów :D

jednak u mnie nie tylko świętujemy dzień matki, lecz także urodziny mojej siostry :D
my to taka prawie że "święta rodzina", ale w tym sensie że:
-Ja prawie się urodziłam w dzień niepodległości, lecz zaszły komplikacje i urodziłam się tydzień później niż powinnam ;o XD
-Mój tata urodził się w dzień kobiet
-Moja mama ma prawie w Mikołajki urodziny XD
-No i moja siostra w dzień matki *O*

to fajnie XD
uszyłam także poduszkę na technikę na dzień matki i dostałam za to 6 *O* może dam wam fote ^U^

A co wy kupiliście swoim mamom? :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Gazetka MSP z Vipem? O__o

Hey wam!
Tu Nat, pewna osoba napisała mi, że ma gazetkę MSP jakąś limitowaną, (o ile dobrze widziałam co pisze), z vipem na 3 miesiące O.o
podobno można ją zakupić w empiku, jutro jadę na zakupy także może to sprawdzę O,o
ale w empiku to mnie raczej nie będzie :C
a kurczę muszę to rozkminić, ale to jest trochę dziwne że w takich gazetkach ma być kod na vipa, który trwa aż 3 miesiące o__E

Co o tym myślicie? ;o
wydaje mi się to trochę dziwne ;/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

NatsumeDash-konta XDDDDDD

Hey wam!
Tu Nat, pewnego poranka w szkole na polskim mi i Magdzie (NatsumeDash) odbijała palma XD no i zaczęłyśmy pisać sobie karteczki, a ona nagle napisała coś, że ktoś jej konto stworzył "NatsumeDash lubi mojego fiutka" postanowiłam dziś to sprawdzić, bo całkowicie zapomniałam, no i jest:

Weźcie się ogarnijcie XD
napisałam o niej parę razy na blogu, a piszecie że ja jej nie lubię i ją hejtujecie dla wrażeń
to akurat było śmieszne bo się z tego śmiałyśmy, no ale dla mnie nie byłoby to miłe
hahaha

XDDDDDDDDDDDDD

To może kończmy tego posta hahaha xd

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

No niesamowite, prawda?

Hey wam!
Tu Nat, kolejny czytelnik mojego bloga co brzydko mówiąc robi ze mnie "kaczkę" odkrył Amerykę....
No wow, napisałam że podejrzewam że to jedna i ta sama osoba w kółko to robi, ale w tym sensie, że ktoś do mnie potrafi napisać z paru postaci dziennie itp.

A tak na marginesie, skoro do mnie piszesz i czytasz moje posty, przyznaj się kim jesteś, nie zaszkodzi Ci ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Zbok? O_O

Hey wam!
Tu Nat, gdy sobie siedziałam na GG to podano mi linka do pewnego aska pewnego jednym słowem mówiąc zboczonego faceta, który ma z 20-30 lat (nie dam szczegółów, bo będę mieć problemy i wolę nie) ale podam wam pewne jego dwie odpowiedzi z ask.fm ;O

Tragedia............
sobie wyobrazić takiego kogoś, chodzącego ze mną
OBLEŚNE
czytając tego aska wynika na to, że ma już dużo dzieci Z DZIEĆMI

..........
bez komentarza
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Znajomi :C

Hey wam!
Tu Nat, mam dużo zaproszeń do znajomych dość często, możecie mnie zapraszać, tak to fakt no ale pewnie wam wyskoczy, że niestety mam pełną listę znajomych, bo mam ich za dużo D:

(Przepraszam, jeśli uraziłam niektórych dając nicki, ale nie chciało mi się zamalowywać)
jednak jeśli bardzo chcecie, to możecie mnie zaprosić do najlepszych przyjaciół :D
często przyjmuję bo mogę mieć ich nieskończoność:D
jest tu gdzieś na blogu napisane chyba ze 3 razy jak to zrobić, więc poszukajcie w archiwum :D

To na tyle ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Nic się nie stało :D

Hey wam!
Tu Nat, chciałam tylko powiedzieć jednej użytkowniczce, która właśnie powiedziała mi o tym hackerze, że nie wie czy to prawda bo dowiedziała się tych informacji od koleżanki, ale ciągle przeprasza i pisze w komentarzach, lecz naprawdę nic się nie stało ani trochę :D

Ta użytkowniczka to: Cukierkova!
zapraszam serdecznie na jej profil, oraz bloga (>>>KlIkNiJ XD<<<)

Dziękuję za uwagę, a tego posta kierowałam szczególnie do Ciebie :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Problemy z G Datą ;o

Hey wam!
Tu Nat, Gdy rano wstałam miałam problem z pewnym antywirusem (podobno najlepszym), który zwie się G Data.........
No jednak nie jest to dobry wybór, bo ma za dużo opcji, zacina się, nie działa czasami no i co najgorsze to......
ZMIENIŁ MI CAŁEGO WINDOWSA, USUNĄŁ WSZYSTKIE IKONKI, I ZMIENIŁ PASKI ZADAŃ ORAZ WSZELKIE PRZEGLĄDARKI
.......
chciałam zrobić screeny, ale niestety WSZYSTKIE programy typu "paint" itp., to były zapisane jako jakiś dokument i było napisane, że nie da się odtworzyć bo jest jakaś zła lokalizacja O__e

Szczerze mówiąc, to zrobiło mi się przykro i się popłakałam......
bo zepsuli mi cały windows, cały komputer, wszystkie zdjęcia, pamiątki, ważne pliki nagle zniknęły......
w internecie nie było NIC
musiałam uporać się z tym sama, lecz i tak nic to dało
tekst mi zmieniało na jakieś niemieckie znaki, a następnie cały czas mi zmieniało tekst na "Oł" lub "ło"
byłam wkurzona......, dopiero po godzinnych aktualizacjach mi się udało przywrócić cały system, i wszystkie rzeczy.......
to takie ostrzeżenie
i nie życzę tego nikomu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

piątek, 23 maja 2014

Ależ ciepło!

Hey wam!
Tu Nat, od trzech lub dwóch dni jest tak mega ciepło, że się chodzić nie da!
na dwór to się już boję wychodzić, bo taki upał.....
aż mi się spodnie kleją do nóg, a potem mam problem z ich ściągnięciem
jest jakoś 27 stopni, ale uwaga w cieniu...... czyli w słońcu jakieś 30, ale czuję się napewno na więcej niż 20 bo to jest trochę za gorąco, i wszystko aż cieknie :/ :(
ja mogę mieć nawet nie wiadomo jak krótkie spodnie itp., ale i tak jestem upocona jak dzik XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Nowy hacker?

Hey wam!
Tu Nat, niedawno odebrałam wiadomość od pewnej miłej dziewczyny cukierkovej (tu jej blog:cukierkovy-swiat-na-msp.blogspot.com) , że jest jakiś nowy hacker oto rozmowa:

postanowiłam wyszukać tego całego "hackera", ale albo nie da się go wyszukać tak jak Lyod, albo to jakaś ściema no bo kto by miał wiedzieć jak hacker się nazywa, skoro go nie ma? .....



a z emo_kotek jest wszystko dobrze.....

jest wszystko na miejscu, i ma 4 miejsce w rankingu jak miała więc nie wiem o co chodzi...
albo się spóźniłam, albo nie wiem ...

Ostatnio coś głośno o tych "hackerach"

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Polecam *O*

Hey wam!
Tu Nat, za prośbą mojej koleżanki z MSP, która napisała mi:
także prośba myślę, że spełniona :D
i myślę też, że obejrzycie jej parę filmów :D
ucieszy się, a właśnie o to chodzi! :)

jak widać jej nick to: martahaha na MSP tak w razie czego :D
zapraszam serdecznie
i Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Odezwał się, dżony mielony ;__;

Hey wam!
Tu Nat, okazuje się, że poniższe komentarze osób pod postami o tych ludziach robiących głupie konta typu "XxPorshiaXx to moja żonka" mają po prostu świętą rację......
No bo kto inny jak nie jedna i ta sama osoba, po prostu czytająca mojego bloga chcę być ciągle w postach na blogu, i właśnie mi o to chodzi, odezwał się "dżony mielony"

Użytkownik napisał "uhuhuhuhu napisałaś o mnie na swoim blogu"
czyli wyraźnie jest to ktoś, kto się potem śmieje jak siebie widzi na tym blogu.....
beznadzieja, ja bym się nie śmiała bo potem jak się dowiem kim ta osoba jest tak jak ta Majka co się za kolorowe anonki podawała, i robiła dziwne blogi z krwią, to dodam to na bloga i nie byłoby mi do śmiechu ...
strata waszego czasu jak dla mnie, no ale cóż
-ja swój rozum mam :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Nowy rysunek!

Hey wam!
Tu Nat, weszłam sobie na pocztę (4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl) , aby sprawdzić czy ktoś dosłał jakieś prace do tego tła, które chcę zrobić i dostałam kolejny rysunek, nie wiem za bardzo od kogo bo chyba nicku ten ktoś nie podał, albo po prostu przeoczyłam :D

Śliczna kicia, tylko trochę niewidoczna XDD
wystarczy nawet zrobić zwykły napis na kartce, i wysłać na e-maila podanego na samym początku jeśli ktoś nie pamięta :)
ale raczej jeśli ktoś pamięta adres bloga, to zapamięta tego maila :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Nareszcie w domu ;3

Hey wam!
Tu Nat, właśnie po wyczerpującym dniu szkoły wróciłam do domu :D
muszę tylko odrobić wszelkie zadania domowe, bo wzięłam także dodatkowe, aby poprawić pewne oceny :) co do moich looków to dziękuję za miłe opinie, doceniam :D
komputer co raz bardziej mi się psuje, i przez to co raz mniej czasu spędzam przy komputerze, więc gdy jest mało postów to się nie martwcie, to nie moja wina że po prostu laptop jest zepsuty.
Ma on także uszkodzony wiatrak, który jest sklejony i po prostu buczy jak czajnik lub za przeproszeniem krowa....
nie dziwię się mamie dlaczego nie lubi jak siedzę przy komputerze, skoro sam pierwszy dźwięk po włączeniu tego grata już mi gra na nerwach.

To na tyle
do następnego!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

czwartek, 22 maja 2014

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Hey wam!
Tu Nat, patrzcie co moja genialna koleżanka znalazła hahaha



HAHAHA NIE MOGĘ XD

 Pozdrawiam

XxPorshiaXx-Nat♥

Lool

Hey wam!
Tu Nat, gdy wpiszecie sobie mój nick w przeglądarkę bo postanowiłam to zrobić skoro tyle osób ma takie konta i pisze do mnie takie śmieci i gdy wpiszecie sobie mój nick kliknijcie na ostatnią stronę
pojawią się te konta na ostatniej stronie:

tam jest ten typ "XxPorshiaXx traci dziedzictwo" to ten co mi pisał, pamiętacie posta o nim?
no i jest tam "xXPorshiaXx to moja zonka" on też do mnie pisał, pisał też do mnie ten "XxporshiaxX to moja kobitka", który był w poprzednich postach -,-
lol -,-
a na poprzednich stronach jest to:




prawie wszystkie te konta coś do mnie pisały
i nie tylko
więc jest tego mnóstwo, nie wyrabiam czasami
bo potrafię się zalogować na MSP i mieć 20 wiadomości od takich właśnie ludzi.....
i nie, konto "XxPorshiaXx drugie konto <3" nie jest moim drugim kontem (żeby nie było XD), więc przyznajcie sami że jest tego dużo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥