Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

ŻYCZENIA DLA WAS ;* ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak znam siebie i swojego pecha dziś napiszę parę notek akurat w pierwszy dzień świąt, ponieważ gdy wrócił mi limit moja mama ma wolne aż do poniedziałku :( i nie wiem czy coś w ogóle wam napiszę do tego aż czasu ........
Mam dosyć, ale cóż cieszmy się chwilą świąt i wspólnych chwil z rodziną chciałabym wam tutaj wszystkim serdecznie życzyć wesołego jajka, radości, szczęścia, zabawy I SZCZERZE NIE WIEM CZEGO JESZCZE BO DLA WAS TYLKO TO CO NAJLEPSZE KOCHANI ;* ;D

Dzisiaj nie mam w humorze postów, bo jestem mega wkurzona a dlaczego dowiecie się w następnych potach :C
wybaczcie :(

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Dziękuję i nawzajem :3 / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołego ! I smacznego jajka pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)