Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

"Złodziejka!"

Hey wam!
Tu Nat, gdy weszłam na gg okazało się, że gdy spałam ktoś pisał u nas na blogu na chacie że mnie juss okradła hahaha (oczywiście to nie jest prawda) jeszcze ten ktoś napisał, że juss okradła Arli i ALAKINGE, a teraz mnie hahaha.
Oczywiście wysłano mi zdjęcia, i oto one:
(Ta furiatka co pisała że mnie juss okrada to ta cała GaGax3)



O.o
słuchajcie nikt mnie nie okrada! :D a jakby się tak stało, to ja bym odeszła na zawsze, a bloga bym zawiesiła dla witryn i nie można byłoby go wyszukać :C bo po co usuwać takie wspomnienia ;c

Jeszcze była jakaś inna fota, ale jak się dośle to dopiszę:"EDIT:" i dodam fotkę :D :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx -Nat ♥

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)