Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

Zmiana systemu czy co? O,o

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat ja sobie włączam komputer, a tam CAŁKIEM INNY SYSTEM JAKIŚ! O,O! ja nie wiem co się kurcze stało, bo raczej na komputerze nie ma takiego czegoś jak aktualizacja tych programów i wszystkiego O.o wcześniej miałam normalnie komputer, a teraz usunęli mi niektóre przeglądarki, wgrali jakiś nowy system i zrobili takie coś na górze:
a jak się na to coś czarne najedzie to jest takie coś:

Ej no to mnie denerwuje!
i jeszcze mam jakąś angielską wersję, którą nie mogę przestawić na polską i mi wszystko zaznacza że niby źle pisze! ;(
a jak mam karty u góry, to jak chcę na jakąś kliknąć albo ją zamknąć to, to coś u góry się rozwija i mi nie da tego zamknąć w ogóle! CO TO JEST JEZUU! idę chyba restartować kompa, bo ja tu szału dostanę! wszystko się coś pokasowało, jakieś mam inne ikony dziwne! JA TAK NIE CHCE! ;(

Może ktoś wie o co tu chodzi?!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. ;CC NWM O CO CHODZI ;;OOO ~Dance

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna jestes.. Moje kolezanka tez kiedys tak miala. Zapytam sie jej co zrobila (bo ma juz normalnie) i napisze. Trzymaj się!:3

    OdpowiedzUsuń
  3. lool , to jest straszne ja tak mam bo ja windowsa 8 mam i mi tak wszystko wyskakuje grr... ale jest za to dobry:) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że twój komputer jest jedyny w swoim rodzaju XDD Nwm o co chodzi, może moja sis będzie wiedzieć bo w końcu jest informatykiem /domisia3000

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się niestety na tym nie znam ;cc /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)